Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:07:37 GMT

گزارش زنده؛ تراکتور 0 - پرسپولیس 0

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۹۳۴

گزارش زنده؛ تراکتور 0 - پرسپولیس 0

شاگردان مصطفی دنیزلی و کالدرون در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته در یادگار امام برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در فصل گذشته در آستانه دستیابی به قهرمانی در هفته‌های پایانی کم آورد تا پرسپولیس موفق شود برای سومین فصل پیاپی به این عنوان برسد. تراکتور به خوبی از این مساله آگاه است که دستیابی به امتیاز خانگی در جدال با یکی از مدعیان اصلی فصل جاری می‌تواند به آنها برای رسیدن به هدف بزرگ‌شان کمک کند و بر این اساس امیدوار به پیروزی برابر کالدرون و شاگردانش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن خبرنگار و عکاس ورزش سه را در استادیوم یادگار امام تبریز همراهی کنید.

 

استادیوم یادگار امام                    تماشاگر: حدود 40 هزار نفر
داور:   بیژن حیدری            کمک داوران: رضا سخندان و علیرضا ایلدروم


 

تراکتور:

 

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، کوین فورچونه


سرمربی: مصطفی دنیزلی


پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمدی نادری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور

 

سرمربی: گابریل کالدرون


نکات ویژه:


گابریل کالدرون و مصطفی دنیزلی سرمربیان تازه وارد نیمکت تراکتور و پرسپولیس هستند و باید دید در اولین تقابل با یکدیگر به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

محمدرضا خانزاده و ساسان انصاری دو بازیکنی از جمع تراکتور هستند که پیش از این در پرسپولیس حضور داشته اند.
شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، محمد نادری و احمد نوراللهی نیز در جمع بازیکنان کنونی پرسپولیس سابقه حضور در تراکتور را در کارنامه دارند.
کامیابی نیا و اسماعیلی فر آخرین گلزنان دیدار دو تیم هستند که در این بازی حاضر نخواهند بود. کامیابی نیا به دلیل مصدومیت در این سفر شاگردان کالدرون را همراهی نمی کند و اسماعیلی فر نیز بعد از پایان دوران سربازی به ذوب آهن بازگشته است.
آخرین بازیکنی که سابقه گلزنی در این رقابت را در کارنامه دارد و اکنون در ترکیب دو تیم حاضر است، علی علیپور مهاجم پرسپولیس است و باید دید امروز قادر است اولین گل فصل خود را به ثمر برساند یا خیر.
در ترکیب تراکتور، احسان حاج صفی، رضا اسدی، رضا شکاری و ساسان انصاری در زمانی که پیراهن تیم دیگری را بر تن داشتند، طعم گلزنی به پرسپولیس را چشیده‌اند و به دنبال اولین گل خود با پیراهن تراکتور برابر این تیم هستند.

بهترین برد تراکتور مقابل پرسپولیس با نتیجه چهار – یک بوده که در زمان سرمربیگری دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس رقم خورده و در سمت مقابل نیز شاگردان برانکو با پیروزی قاطع 3 -0 برابر امیر قلعه نویی به برتری دست یافته بودند.

حواشی:
در شرایطی که 10 درصد از ظرفیت سکوها به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته بود، هواداران این تیم برای حضور در جایگاه خود با مشکل مواجه شده بودند.

پیش از شروع بازی، هواداران تراکتور در حرکتی جالب توجه اقدام به جمع آوری زباله‌های محوطه استادیوم یادگار امام کردند.

در فاصله ساعاتی به شروع این بازی، اتوبان کسرایی که منتهی به استادیوم است، با ترافیک شدیدی همراه شد تا هواداران با سختی موفق به حضور در استادیوم یادگار امام شوند.

باشگاه پرسپولیس پیش از شروع این بازی با تصمیم محمدحسن انصاریفر به تجلیل از مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق خود پرداخت.

پرسپولیس تهران تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی از سال ۱۳۵۴ آغاز شد و در حال حاضر سی و هفتمین فصل برگزاری این تورنمنت به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. آخر هفته قبل ۸ بازی جام حذفی در مرحله یک هشتم برگزار و تیم‌های مس رفسنجان، هوادار، گل گهر، ملوان، سپاهان، آلومینیوم و تراکتور به عنوان نمایندگان لیگ برتر در کنار چادر ملو اردکان به عنوان تنها نماینده لیگ آزادگان، به جمع هشت تیم برتر و مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

جام حذفی در سال‌های اخیر با ورود تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم حساس و داغ می‌شد و این فصل در همان قدم اول استقلال با شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در مرحله یک هشتم نیز پرسپولیس به سرنوشت رقیب دیرینه دچار شد و در اراک به آلومینیوم باخت.

در تاریخ جام حذفی پرسپولیس و استقلال هر کدام با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم‌ها و رکورددار قهرمانی هستند. جام حذفی نایب قهرمان ندارد و تمام تیم‌ها حذف می‌شوند تا یک تیم قهرمان شود، تفاوتی بین تیمی که همان بازی اول را باخته با تیمی که فینال را واگذار می‌کند وجود ندارد!

به این ترتیب نمی‌توان بر اساس تعداد حضور یک تیم در فینال عنوان پرافتخارترین را به آن تیم اطلاق کرد، استقلال و پرسپولیس هر دو به طور مشترک پرافتخارترین تیم‌های جام بودند و حالا که حذف شده‌اند، این فرصت به سایر تیم‌ها می‌رسد تا به کارنامه خود جامی را اضافه کنند.

در بین هشت تیمی که شانس کسب عنوان قهرمانی در این فصل را دارند سه تیم قبلاً فاتح این جام شده‌اند. سپاهان بعد از استقلال و پرسپولیس با ۴ عنوان قهرمانی رکورددار است. ملوان تا سال‌ها با سه عنوان قهرمانی بهترین رکورد را در جام حذفی داشت که بعد‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ این جایگاه را به دو بزرگ تهرانی واگذار کرد. تراکتور هم در دهه ۹۰ دوبار فاتح این جام شده است. این سه تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران در غیاب استقلال و پرسپولیس، صاحب بهترین فرصت برای بهبود رکورد خود و البته رسیدن از مسیر کوتاه‌تر به آسیا هستند.

تنها ۳ بازی دیگر می‌تواند سپاهان را به پنجمین جام، ملوان را به چهارمین و تراکتور را به سومین قهرمانی جام حذفی برساند و یا یکی از ۵ تیم آلومینیوم، مس رفسنجان، چادرملو اردکان، هوادار تهران و یا گل گهر سیرجان را به جمع جامداران فوتبال ایران اضافه کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم