Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس در سخنانی در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر استان فارس در این باره گفت: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان در آینده با شاخص های متحول شده‌ای ارزیابی خواهند شد.
عنایت‌الله رحیمی افزود:‌ شفاف سازی، کاهش بروکراسی، کاهش زمان جذب اعتبارات، استفاده از اوراق و تهاتر، کاهش هزینه های جاری، استفاده از جوانان و بانوان، کسب رضایت مردم و رعایت شعائر اسلامی را از جمله شاخص هایی دانست که در جشنواره سال آینده شهید رجایی مورد تاکید ویژه ای قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس با اشاره به این که مدیریت باید بر مبنای حاکمیت بر دل ها باشد تا به سایر مسائل نیز رهنمون شود، افزود: به راحتی نمی توان قلوب دیگران را تسخیر کرد و نیازمند اقدامات بدیع خواهیم بود.
 رحیمی با تاکید بر این که سازمان را باید به یک خانواده بزرگ تبدیل کرد و هرچه را برای خانواده خود می پسندیم برای کارمندان نیز بپسندیم، ادامه داد: باید کارکنان، علائق و انگیزه های آنان را به خوبی بشناسیم که در این صورت می توانیم کارهایی را به آن ها بسپاریم که با علائق آن ها همخوانی داشته باشد.

مولفه‌های انتخاب مدیران برتر فارس
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس نیز در سخنانی در این آیین گفت:‌ مردمی بودن و توجه به منشور حقوق شهروندی، توجه به جامعه ایثارگران و خانواده شهدا، ترویج معارف قرآنی و فرهنگ نماز، ترویج و توسعه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر ، پیگیری اهداف و سیاست‌های نظام و دولت و توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله محورهای مورد تاکید استاندار فارس در فرایند انتخاب مدیران نمونه است.
عبدالرضا قاسمپور افزود:‌ نشاط‌ آفرینی و امیدافزایی در جامعه، موفقیت در تحقق طرح هر بنگاه به علاوه یک اشتغال، موفقیت در ایجاد حداقل یک کارگاه با اشتغال ۲۰۰ نفر در هر شهرستان از سوی فرمانداران، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی،‌ توسعه  دولت الکترونیک و رفع پیچیدگی‌های اداری از دیگر ملاک‌های انتخاب مدیران برتر فارس بوده است.
وی ادامه داد:‌ با تاکید استاندار فارس، مدیران برتر باید از میان افرادی انتخاب شوند که در مسیر شهید رجایی گام برمی‌دارند.


معرفی دستگاه‌های برتر فارس
در این مراسم که با حضور مدیران استانی و ملی برگزار شد، از دستگاه های برتر، تیم های کاری برتر و مدیران برتر جشنواره شهید رجایی در استان فارس تقدیر به عمل آمد.
در این آیین،  دانشگاه‌های علوم‌پزشکی فسا و علوم‌پزشکی شیراز،  اداره کل استاندارد، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، حج و زیارت و شرکت برق‌منطقه‌ای استان به عنوان دستگاه‌های برتر به ترتیب در گروه‌های سلامت، زیربنایی، عمومی اجتماعی قضائی، علمی فرهنگی آموزشی و شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها معرفی شدند.
از نظر شاخص‌های عمومی نیز شرکت آبفا روستایی استان فارس و اداره کل ثبت احوال استان برتر شدند و از نظر شاخص‌های اختصاصی تعریف شده در جشنواره شهید رجایی، شرکت عمران شهر جدید صدرا و اداره کل راه و شهرسازی فارس برتر شدند.
در پایان جشنواره شهید رجایی استان فارس همچنین از  اقدام‌های برجسته سازمان جهاد کشاورزی استان در بخش اقتصاد مقاومتی،  اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در بخش اشتغال و سرمایه‌گذاری،  اداره کل راه‌آهن  در بخش فعالیت‌های عمرانی و اداره‌کل بهزیستی در بخش ارتقای سطح رفاه اجتماعی تقدیر شد.
مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی استان نیز به شرح زیر معرفی شدند:‌ سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس،‌غلامعباس حسینی از شرکت گاز استان و محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان.
امیرحسین جمشیدی مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی، رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران، غلامرضا مهرجو مدیرکل اداری و مالی و سمیه یگانه معاون اداره‌کل روابط عمومی نیز مدیران نمونه ستادی استانداری فارس بودند.
در این آیین همچنین رهام پیکری فرماندار مرودشت،‌  جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، اشکان کاظمی فرماندار کوار و سید کمال علوی فرماندار فیروزآباد نیز به عنوان فرمانداران نمونه استان تجلیل شدند.

نوید برگزاری آیین تجلیل از کارمندان نمونه
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این آیین نوید داد که کارمندان نمونه استان فارس نیز در آیین دیگری تا پایان شهریورماه انتخاب و تجلیل می‌شوند.
قاسمپور افزود:‌ هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان موظف شده اند ۲ کارمند را معرفی کنند که پس از بررسی  اسناد و مدارک، کارمندان نمونه در جلسات کمیته مربوطه انتخاب می‌شوند.
دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شیراز استانداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد

عباس مرادی به عنوان شهردار جدید نجف‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس مرادی در نشست رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، به‌عنوان سی‌وسومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

اسماعیل آخوندی در این نشست اظهار کرد: به دنبال استعفای عبدالرسول امامی شهردار قبلی نجف‌آباد در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعیین سرپرست برای شهرداری، شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید، سوابق ۱۵ گزینه مختلف را بررسی کرد و در نهایت به دو گزینه نهایی عباس مرادی و محمد مغزی رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با اشاره به خواسته مطرح شده محمد مغزی مبنی بر پذیرش این سمت در صورت وجود اجماع نظر تمامی اعضا و نبود اتفاق آرا، پس از بحث و بررسی مفصل اعضای شورای شهر، عباس مرادی دیگر گزینه این مرحله را به‌عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، عباس مرادی که در کارنامه کاری خود شهرداری شهرهایی همچون فولادشهر و کلیشاد دیده می‌شود، در سال‌های گذشته به‌عنوان مدیر منطقه در برخی مناطق نجف‌آباد فعالیت کرده است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 751820

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • تدریس خصوصی فیزیک در نارمک
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس