Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:24:16 GMT

بازگشت ۵۱ هزار و ۹۴۷ حاجی به کشور تا دیروز

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۸۱۴۷

بازگشت ۵۱ هزار و ۹۴۷ حاجی به کشور تا دیروز

جعفرزداه با اشاره به اینکه عملیات حج امسال با انجام ۷۳۸ پرواز رفت و برگشت و اعزام ۸۸ هزار و ۵۵۰ حاجی انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۱۳۰۵۴ حاجی با ۵۴ پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) و ۳۸۸۹۳ حاجی با ۱۵۹ پرواز به ۱۴ فرودگاه کشور بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان هواپيمایی کشوری، رضا جعفرزاده  سخنگوی این سازمان  اظهار کرد: تاکنون ۱۳۰۵۴ حاجی با ۵۴ پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) و ۳۸۸۹۳ حاجی با ۱۵۹ پرواز به ۱۴ فرودگاه کشور بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ا‌مسال بیشترین تعداد پرواز‌ها با انجام ۹۵ پرواز از فرودگاه امام (ره) صورت می‌گیرد، افزود: عملیات حج امسال با انجام ۷۳۸ پرواز رفت و برگشت و اعزام ۸۸ هزار و ۵۵۰ حاجی انجام می‌شود.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: پرواز‌های برگشت حجاج از ۲۵ مرداد آغاز شد و تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.

 

به گفته جعفرزاده براساس گزارشات دریافتی سازمان هواپیمایی کشوری از ۱۹ فرودگاه کشور که عملیات بازگشت را برعهده دارند، سرویس دهی در فرودگاه‌ها و پاسخگویی مدیران فرودگاه‌ها و روسای ایستگاه‌های پروازی با حساسیت‌های مورد انتظار صورت می‌گیرد.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین بیان کرد: تلاش نیرو‌های امنیتی، انتظامی، گمرک و حراست‌های مستقر در فرودگاه‌ها تاکنون در رضایتمندی بدرقه کنندگان و مستقبلین حجاج قابل اغماض نبوده است.

 

او در پایان با بیان اینکه تمامی پرواز‌های حج امسال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود گفت: مردم عزیز برای دریافت هر گونه اطلاعات بیشتر از وضعیت بازگشت حجاج، می‌توانند به سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه شیراز نماز جمعه شبستان یزد خبرگزاری شبستان پیرغلامان حسینی محرم ماه محرم خطبه های نماز جمعه سازمان هواپیمایی کشور بازگشت حجاج حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی