Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با تشریح برنامه‌های ایام عزاداری حسینیه اعظم گفت: سخنران یکی از شب‌های این ایام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی عصر امروز در جلسه هماهنگی برای پوشش خبری ایام برپایی عزاداری در حسینیه اعظم زنجان با تشریح برنامه‌های این ایام اظهار کرد: هدف نهایی از این برنامه‌ها، شناسایی بیش از این نام و مکتب امام حسین علیه‌السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به آغاز برنامه‌های حسینیه اعظم از امشب افزود: امشب برنامه نمادین غبارروبی انجام، ولی برنامه رسمی از فردا آغاز خواهد شد.

وی ساعت آغاز برنامه‌های حسینیه اعظم را ۲۱ و ۳۰ دقیقه اعلام و تصریح کرد: هر شب سه مداحی و سخنرانی در این مکان برگزار می‌شود.

شهامی با بیان اینکه آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان و آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در ایام عزاداری سخنرانی خواهند کرد، ولی سخنران اصلی شب‌های مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان حجت‌الاسلام مهدی محبی خواهد بود، گفت: مرتضی حیدری، جلیل محمدی، علی‌رضا بیگدلی، مهدی رسولی، محمد حسینی، یوسف شبیری، جواد رسولی و، ولی الله کلامی مداحان مدعو در ایام عزاداری هستند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تعویض پرچم، حرکت دسته عزاداری روز هشتم، شیرخوارگان حسینی در صبح روز تاسوعا، برنامه روز عاشورا، نماز روز عاشورا و ... از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی تاکید کرد: حسینیه اعظم زنجان سوژه‌ها و برنامه‌های خاص خود را دارد که رسانه‌ها می‌توانند در انتشار و خبررسانی آن‌ها کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسینیه اعظم زنجان ابراهیم رئیسی ولی الله کلامی محرم 98 ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان