Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ملی‌پوش یوپن به هواداران این تیم معرفی شد.

طرفداری- سعید عزت اللهی، بازیکن ملی پوش ایران که فصل گذشته در تیم ردینگ در جمپیونشیپ توپ می‌زد این فصل با تیم یوپن بلژیک به توافق رسید و به این تیم پیوست. عزت اللهی امروز در مراسمی به هواداران یوپن معرفی شد.

سعید عزت اللهی در مراسمی به هواداران یوپن معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن شماره پیراهن 66 را این فصل بر تن خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در رصد داده‌های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان نخستین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره منتشر شده مجله است، با بیست مقاله برای نخستین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این اولین نشریه جمهوری اسلامی است که به طور مستقل در این پایگاه مهم نمایه می‌شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی مربوط به حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است. مجله مذکور در سال‌های اخیر در ESCI نمایه می‌شد و اکنون اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. دکتر کیان تاج‌الدین به عنوان سردبیر و دکتر حمیدرضا ایرانی به عنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا