Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم، در دقیقه ۴۵ اشتباه کردیم و گل خوردیم.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتور گفت: ما امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم. در دقیقه 45 اشتباه کردیم و گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در این بازی‌ها گل می خورید این مشکلات پیش می آید. در نیمه دوم همه تلاش خودمان را کردیم که بازی مساوی شود اما نشد اما من از تیمم راضی هستم.

* از سانترهای بلند خوشم نمی آید

وی در خصوص اینکه چرا اصرار به حمله از جناحین داشتید افزود: دو تفاوت در این سوال وجود دارد. ما سانترهای بلندی انجام دادیم و من از این کار خیلی خوشم نمی آید. تا جایی که می توانیم در زمین از فضاهای کنار زمین استفاده می کنیم.

*پرسپولیس به این جو عادت دارد

کالدرون در خصوص اینکه حضور هواداران تراکتور تاثیری در این بازی و نتیجه آن داشت ادامه داد: هواداران تبریزی حمایت خوبی از تیم خودشان کردند اما تیم من به این جو عادت دارد. ما اشتباه کوچکی کردیم و تراکتور از این بازی استفاده کرد.

* همه تعویض های ما تاکتیکی بود

وی در مورد تعویض عالیشاه و اینکه از شیوه بازی تیمش رضایت دارد یا نه گفت: همه تعویض های ما برای قدرت هجومی تیم بود. وقتی از حریف عقب بودیم این کار را انجام دادیم و گرنه هیچ دلیلی برای تعویض ها نبود و همه تعویض های ما تاکتیکی بود.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: مطمئنا این بهترین کار برای ریختن توپ روی سر فورواردها نیست اما در اواخر بازی باید از این کار استفاده کرد. ما 85 دقیقه بازی خوبی انجام دادیم.

*وقتی بشار آمد هجومی تر شدیم

وی در پاسخ به این سوال که این بازی جنگ بین هافبک ها بود اما دلیل بازی بشار چه بود فزود: بشار بازیکن سرعتی است و در تک به تک ها موفق است. با آمدن بشار بازی ما هجومی تر شد.

*بودجه ما از بقیه کمتر بود

کالدرون در مورد اینکه ترکیب پرسپولیس نسبت به قبل تغییر نکرده اما این تیم طراوت لازم را ندارد گفت: با حرف شما موافق نیستم. وقتی ما می بازیم شما می توانید هر حرفی را مطرح کنید. روی این تیم سرمایه گذاری شده و سطح تیم خیلی خوب است. بازیکنان هر روز تلاش می کنند تا موفق باشند. بودجه ما نسبت به سایر تیم‌ها مثل تراکتور و استقلال کم بوده اما با این شرایط وضعیت تیم ما خوب است.

*تراکتور دفاع می کرد و ضد حمله می زد

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه دو نیمه متفاوت در این بازی دیدیم ادامه داد: ما در نیمه دوم هجومی بودیم و باعث شد تا تراکتور به ضد حمله روی آورد. به همین دلیل بازی ما هجومی شد. تراکتور دفاع می کرد و ضد حمله می زد و به همین خاطر وقت هم تلف کردند.

* واکنش به یک سوال عجیب

وی که با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه  با این وضعیت برف تهران را می بینید روبرو شد بدون جواب دادن به این سوال سالن کنفرانس را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال گابریل کالدرون پرسپولیس تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پایان رافت درباره حذف پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: دیروز پرسپولیس شروع خوبی داشت، اما در ادامه بازی را داد. نیمه دوم آقای اوسمار شرایط بازی را نگاه کرد و می‌خواست مدیریت کند و به بازیکنان فشار وارد نشود و کسی مصدوم نشود. برخی مواقع این فکر جواب نمی‌دهد. بعد از آن پرسپولیس از نظر تدافعی افت کرد و حتی شادابی در خط حمله نبود.


به نقل از اطلاعات آنلاین وی در ادامه افزود: چرا وقتی ۴ بر ۳ بودیم عیسی آل کثیر را بیرون کشیدند؟ این اشتباه بود، چون عیسی فشار می‌آورد به دفاع حریف. آلومینیوم تا دقیقه ۷۰ کاری نکرد، اما بعد از تعویض‌های پرسپولیس آن‌ها انتحاری بازی کردند. پرسپولیس دیروز به تعویض‌های اوسمار باخت البته او هم نفر اول تیم است و نظرش این بود. از دقیقه اول پرسپولیس سوار بازی بود، اما با آن تعویض‌ها افت کردند. اوسمار غافلگیر شد. پرسپولیس با این عظمت نباید دو بار جلو بیفتد و بعد گل بخورد و بازی را بدهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اوسمار شروع کارش با همین آلومینیوم بود که باخت. دوباره به همین تیم باخت. تعجب من از خط دفاعی بود که چرا اجازه می‌دادند شروین بزرگ به آن راحتی کار کند. خط دفاعی ما در این بازی نمره ضعیفی گرفت. وقتی بزرگان تیم آن همه اشتباه می‌کنند نمی‌شود به گلر جوان انتقاد کرد. کنعانی زادگان و گولسیانی خوب نبودند.

وی درباره بحث این روزها یعنی تمدید قرارداد اوسمار گفت: این مربی در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است. باید دید سیاست باشگاه چیست. البته باشگاه هم الان رفته زیر نظر چند بانک و نمی‌دانیم تصمیم آن‌ها چیست. با این شرایط نباید تمدید کنند، چون زود است. همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند.

رافت در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: ما یک جام را از دست دادیم و باید حواس مان به لیگ برتر باشد. پرسپولیس در این سال‌ها وقتی شکست خورده بیشتر متحد شده است. شاید هم مصلحت این بود این جام را از دست بدهند تا با تمرکز بیشتری به لیگ بروند. یک بازی سخت با سپاهان داریم. باید بزرگترها تیم را جمع و جور کنند تا آماده آن بازی شوند. بازیکنی که ۲۰ میلیارد می‌گیرد باید بداند آن هوادار پول میلیاردی نمی‌گیرد و فقط دنبال خوشحال شدن است. پرسپولیس مرد روزهای سخت است و از این مرحله هم عبور می‌کند. اگرسپاهان و نساجی و ببرند صد درصد قهرمان هستند.

وی در پایان درباره حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: چرا نرود؟ او هر جا رفته موفق بوده است. امیدوارم برود تبریز، چون می‌تواند تراکتور را به اوج برساند. من تراکتور واسیلی گوجا را بیشتر دوست داشتم، چون همه نفراتش بومی بودند. از آن تیم ۴۰ درصد نفرات تیم ملی ایران را تشکیل می‌دادند. آقای زنوزی پول دارد، اما فوتبالی نیست و می‌خواهد به آن منطقه کمک کند. اما الان در آن تیم فقط دو سه نفر تبریزی هستند. شاید بگویند فوتبال حرفه‌ای است، اما من می‌گویم فوتبال ما آماتور است. شاید بهتر باشد سراغ خود تبریزی‌ها بروند، چون آنجا پتانسیل بالایی وجود دارد. تراکتور بدون پول قدیم از این تراکتور پولدار اثرگذارتر بود. ملوان هم که تیم ما بود همین شرایط داشت. الان آنجا هم دو نفر انزلی چی حضور دارند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900269

دیگر خبرها

  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد