Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی مازندران با پیروزی مقابل پیکان موفق شد به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم نساجی مازندران و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ به سود تیم نساجی به پایان رسید.

در این بازی که گل‌های زیادی رد و بدل شد، رضا علیاری در دقیقه ۳۶، علی اصغر عاشوری دقیقه ۴۳، علی شجاعی دقیقه ۴۸ و رضا دهقانی دقیقه ۵۱ برای نساجی گلزنی کردند و سه گل پیکان را شهریار مغانلو دقیقه ۴۰  و ۸۲ از روی نقطه پنالتی و سعید واسعی در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیرزوی، نساجی ۴ امتیازی شد و با توجه به تفاصل گل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان و تراکتور چهار امتیازی در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و پیکان با این شکست در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند. از نکات جالب این بازی تعویض شیخ ویسی بعد از دریافت گل چهارم بود. فرکی بلافاصله او را با دروازه بان ذخیره تیمش یعنی امینی تعویض کرد. شیخ ویسی روی این گل مقصر اصلی بود.

در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر، تیم‌های پارس جنوبی جم  و ذوب‌آهن در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هم ذوب‌آهن و پارس جنوبی اولین امتیاز خود در فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر کسب کنند.

با این تساوی، ذوب‌آهن به رتبه یازدهم جدول صعود کرد اما پارس جنوبی جم در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی قائم شهر تيم فوتبال پيكان تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان