Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور جمعه‌شب در جمع مردم اهرم اظهار داشت: در شهرستان تنگستان در هفته دولت سال جاری ۵۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۱ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۲ پروژه با ۶۱۱ میلیارد ریال در حوزه راه‌های ارتباطی، ساختمان اداره برق، برقرسانی به چاه‌های کشاورزی، جاده اهرم به خائیز، اسکله‌ها، مسکن محرومین، عمران شهری و روستای، آسفالت معابر شهرها و روستایی، بهداشت و درمان ، ورزش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. افتتاح و ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال نیز  آغاز شد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه و مطالبات مردم شهر اهرم بحث ساماندهی سه‌راه گادویی بود که کلنگ زنی این میدان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.

وی یادآور شد: یکی از پروژه‌های بسیار بزرگ در حوزه شیلات پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو است که انشاءالله شاهد رونق صنعت و تجارت و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری که دغدغه همه مردم در شهرستان است خواهد شد.

رفیعی پور عنوان داشت: سد خاییز که یکی از دغدغه‌ها و  مطالبات مردم به خصوص کشاورزان شهر اهرم بود با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در دست احداث است که امیدواریم سال ۹۹ آبگیری شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: بحث اتوبان دلوار به دیر یکی از پروژه‌ها و راه‌های ارتباطی مهمی است که حوادث بسیار تلخی در بخش دلوار شاهد هستیم انشاءالله به زودی شاهد فعالیت این پروژه باشیم.

وی افزود: پست برق ۱۳۲ روستای جائینک، مجموعه ورزشی کارگران شهر اهرم، سامان‌دهی قلعه کلات شهر اهرم که دغدغه مردم است و برای حوزه‌های آب، شیلات، گردشگری و آموزش و پرورش اعتبارات بسیار خوبی اختصاص داده شد که با اجرای این پروژه‌ها شاهد رفع عقب‌ماندگی‌های شهرستان تنگستان باشیم.

رفیعی‌پور بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرهای شهرستان تنگستان بحث مبلمان شهرها است و برای مردم قابل قبول نیست پس از گذشت ۵۰ سال از استقرار شهرداری در شهر اهرم، کوچه و معابر شهری اهرم خاکی و مردم شهر احساس کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی کنند.

وی افزود: طی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری و شورای اسلامی در اجرای نهضت اسفالت کوچه و معابر، احداث پارک و زمین چمن مصنوعی انجام و پروژه ساختمان شهرداری و توسعه منطقه آبگرم درمانی نیز در دست اقدام است.

رفیعی پور افزود: اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان در حوزه راه، راه‌آهن، سد خاییز، آب، بهداست و درمان و ... گویای تلاش دولت در راستای رفع مشکلات است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در حوزه آب که  یکی از دغدغه های  شهرستان بود با مدیریت خوبی که انجام شد گرچه مشکلات را به حداقل رساندیم  ولی مشکلات در حوزه آب وجود دارد  که امیدواریم با بهره برداری از آب شیرین کن ۷۵۰۰  متر مکعبی روستاهای بخش دلوار و نوسازی شبکه ها و تکمیل مخازنی که در دست احداث است شاهد رفع بحران کم آبی باشیم.

کد خبر 4706549

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان اهرم هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست