Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره انگلیسی اسپرز عنوان کرد که تاکتیک های تیمش در دربی شمال لندن مبتنی بر اشتباهات فردی داوید لوئیز نخواهد بود. 

طرفداری - هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام، معتقد است که تیمش در بازی روز یکشنبه (1 سپتامبر) مقابل آرسنال، مانور زیادی روی اشتباهات فردی داوید لوئیز مدافع جدید توپچی ها، نخواهد داد. اشتباهات مدافع برزیلی آرسنال در بازی مقابل لیورپول در هفته گذشته، انتقادات زیادی را از او به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، عملکرد نامطلوب داوید لوئیز در بازی مقابل لیورپول، انتقادات زیادی را به همراه داشت و این در حالی است که این تنها دومین بازی لوئیز 33 ساله برای توپچی ها بود. بر خلاف عملکرد نه چندان مطمئن مدافع جدید آرسنال در مقابل لیورپول، هری کین بر این باور است که سبک بازی تاتنهام در دربی شمال لندن بر پایه عملکرد لوئیز نخواهد بود. مهاجم انگلیسی اسپرز در گفت و گو با The Daily Mail، اظهار داشت: 

ما هرگز یک بازیکن را به طور خاص هدف قرار نخواهیم داد و سعی نخواهیم کرد که بر روی اشتباهات لوئیز تمرکز کنیم. فکر می کنم داوید لوئیز بازیکن بسیار بسیار خوبی است. همه ما اشتباهاتی را مرتکب می شویم و در دوران حرفه ایمان نمایش های نامطلوبی را ارائه داده ایم و بنابراین به نظر من هیچ تضمینی وجود ندارد که او در بازی یکشنبه نیز نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. تمرکز ما بر روی خودمان است و می دانیم که اگر بهترین نمایشمان را ارائه دهیم می توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم. 

شاگردان پوچتینو هفته گذشته (25 آگوست) در ورزشگاه خانگی با نتیجه 1 بر 0 مغلوب نیوکاسل شدند و حالا به دنبال این هستند تا با پیروزی در دربی شمال لندن، این شکست را از ذهن هوادارانشان پاک کنند. تاتنهام از 3 بازی ابتدایی اش در لیگ برتر 4 امتیاز کسب کرده است و هری کین عنوان کرد که تیمش در بازی مقابل آرسنال به دنبال پیروزی خواهد بود تا فاصله با سایر رقبا بیشتر نشود. او گفت: 

طبیعتا نمی خواهیم که فاصله زیادی بین ما و لیورپول ایجاد شود، و مخصوصا قبل از تعطیلات بازی های ملی نمی خواهیم این اتفاق بیفتد. خوب نیست که با چنین احساس بدی از اردوی ملی به بازی های باشگاهی بازگردیم. پیروزی در مقابل آرسنال می تواند انرژی مضاعفی به خود و هوادارانمان تزریق کند و ما را به مسیر اصلی مان بازگرداند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!