Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@08:20:49 GMT

شهادت محمودرضا مرا خجالت‌زده کرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۹۹۸۱

شهادت محمودرضا مرا خجالت‌زده کرد

خبرگزاری میزان- محمودرضا گفت: «شهادت شهید مرادی خیلی‌ها را خجالت‌زده کرد.» نپرسیدم چرا این طور می‌گوید و منظورش چیست. ولی شهادت خودش حقا مرا خجالت‌زده کرد. تاریخ انتشار: 00:02 - 09 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۳۴۴

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد و در روز ۲۹ دی سال ۱۳۹۲ در منطقه قاسمیه سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «تو شهید نمی‌شوی» توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت چهل و نهم

بعد از شهادتش دو جا عمیقا در مقابلش بیچاره شدم؛‌ بار اول وقتی در معراج الشهدا بالای پیکرش رفتم و او را در لباس رزم که سرتا پا خونی بود در اثر اصابت ترکش‌ها پاره‌پاره شده بود دیدم. و بار دوم وقتی تابوتش را در پرچم جمهوری اسلامی پیچیدند و روی دست‌های مردم اسلامشهر بالا رفت. واقعا حسادت کردم به او و از عمق وجودم احساس حقارت کردم. فکرش را نمی‌کردم برادری که سه سال از خودم کوچک‌تر بود،‌ یک روز کاری کند که این طور در برابرش احساس حقارت کنم و منظره تابوتش در پرچم جمهوری اسلامی مرا بشکند.

دو ماه قبل از آن در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد حسین مرادی وقتی توی ماشینش به طرف گلزار شهدای چیذر می‌رفتیم گفت: «شهادت شهید مرادی خیلی‌ها را خجالت‌زده کرد.» نپرسیدم چرا این طور می‌گوید و منظورش چیست. ولی شهادت خودش حقا مرا خجالت‌زده کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید بیضایی محمودرضا بیضایی شهید مدافع حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید عباس رمضانی که در دوران خدمت سربازی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده بود، با تلاش گروه‌های تفحص شناسایی و فراق ۳۸ ساله خانواده این شهید به پایان رسید.

خبر شناسایی پیکر مطهر شهید رمضانی صبح امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت به همت جمعی از فرماندهان ارتش به خانواده وی اعلام شد.

شهید رمضانی سوم مردادماه سال ۱۳۴۵ در اصفهان متولد شد و بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه کله قندی مهران در استان ایلام بر اثر اصابت مستقیم گلوله دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6094302

دیگر خبرها

  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس