Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی جمعه شب در حاشیه آیین بهره برداری از مجتمع تجاری تفریحی گلباران دزفول در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم طرح های هفته دولت منشا خیر و  باعث توسعه و سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان شوند.

وی با بیان اینکه حدود سه هزار میلیارد ریال در طرح مجتمع تجاری تفریحی گلباران دزفول سرمایه گذاری شده است، اظهار داشت: این طرح بخش خصوصی ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان بهره برداری از طرح های زیرساختی و اقتصادی در شهرستان های هندیجان و دزفول طی امروز جمعه را یادآور شد و افزود: یک هکتار گلخانه تولید نشاء در دزفول بهره برداری شد.

وی گفت: ۲ سال قبل طرح مجتمع ماهیان خاویاری در ۴۸.۵ هکتار در دزفول کلنگ زنی شده بود که امروز شاهد واگذاری اسناد این مجتمع بودیم.

شریعتی افزود: امیدواریم با واگذاری اسناد این مجتمع، طرح تکمیل شود و بخش خصوصی پس از تکمیل شروع به تولید ماهیان خاویاری کند.

وی بهره برداری از ساختمان شهرداری منطقه سه دزفول را یادآور شد و اظهار داشت: طرح انتقال و اصلاح شبکه آبرسانی پایگاه چهارم شکاری دزفول با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور رفع مشکل آب آشامیدنی این پایگاه اجرا و بهره برداری شد.

بیش از ۴۶۹ طرح با اشتغالزایی بیش از پنج هزار نفر به مناسبت هفته دولت در استان خوزستان بهره برداری شده است.

12 طرح کشاورزی، تجاری و خدماتی روز جمعه با حضور استاندار خوزستان بهره برداری شد.

۳۰۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم