Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، طی احکام حکومتی عربستان "فهد بن محمد العیسی، به عنوان رئیس جدید دربار سلطنتی سعودی منصوب شد.

پادشاه سعودی همچنین "بندر بن ابراهیم الخریف" را به عنوان وزیر صنعت و ثروت های زیرزمینی، عواد بن صالح العواد را به عنوا رئیس ستاد حقوق بشر و "مازن بن ابراهیم الکهموس" به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با فساد تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس فرمان پادشاه عربستان "خالد بن عبدالمحسن المحیسن" و "عقلاء بن علی العقلاء" معاون رئیس دربار سلطنتی و "تماضر بنت یوسف الرماح" از معاونت وزارت کار و توسعه اجتماعی و "خلیل بن مصلح الثقفی" نیز از رئیس کل ستاد کل سازمان هواشناسی و محیط زیست سعودی برکنار شدند.

در این حکم همچنین "ستاد توسعه ریاض" به "ستاد پادشاهی ریاض" تغییر نام یافت و وزارتی به نام "وزارت صنعت و ثروت زیرزمینی" تأسیس شد و "دیوان نظارت" به "دیوان کل حسابرسی" تغییر نام یافت.

بر اساس فرمان سلمان بن عبدالعزیز "ستاد داده و هوش مصنوعی عربستان "که مستقیم زیر نظر رئیس هیات وزیران قرار دارد، تأسیس شد.

این حکم حکومتی همچنین مرکزی به نام "مرکز ملی هوش مصنوعی" و "کتابخانه ای با نام "کتابخانه مدیریت داده ملی" که به لحاظ ساختاری با ستاد داده و هوش مصنوعی سعودی " مرتبط است، تأسیس شد.

همچنین وزارت انرژی، صنعت و ثروت های زیرزمینی به وزارت انرژی تغییر نام داد و وزارت دیگری به نام "صنعت و منابع زیرزمینی" تأسیس شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی سازمان هواشناسی ستاد حقوق بشر عربستان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌وگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کد خبر 847561 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد