Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:01:40 GMT

ثروتمندترین ساکنان دوبی چه کسانی هستند؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۰۳۸۵

امارات یکی از ثروتمندترین کشور‌های خاورمیانه است که شهر دوبی در آن به خاطر هزینه‌های بالای زندگی‌اش شهره است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دوبی به عنوان گران‌ترین شهر خاورمیانه و یکی از گران‌ترین شهر‌های جهان میزبان ثروتمندان زیادی از سراسر جهان است. طبق اعلام موسسه "ولث ایکس" در حال حاضر ۳۰ نفر با ثروت ۱ میلیارد دلار یا بیشتر در این شهر که بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر امارات شناخته می‌شود، ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه با ثروتمندترین ساکنان شهر دوبی آشنا می‌شوید:

۱-عبدالله بن احمد بن قریر

این فرد با ۵.۹ میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد دوبی و نفر ۲۹۶ حاضر در فهرست ثروتمندان فوربس است. او در سال ۱۹۶۷ بانک مشرق را تاسیس کرد که یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های امارات به شمار می‌رود. خانواده القریر هم‌چنین دارای بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماکارونی خاورمیانه و از تامین مالی کنندگان پروژه ساخت مترو دوبی و برج خلیفه، بزرگ‌ترین برج جهان بوده اند.

او در سال ۲۰۱۵ یک سوم درآمد خود را صرف امور خیریه و تامین هزینه تحصیل ۱۵هزار دانشجوی بی بضاعت اماراتی کرد. برادر وی نیز با ۱.۹ میلیارد دلار ثروت از ثروتمندان مشهور این شهر است.

۲- ماجد الفوتیم

او دارای یک هولدینگ بزرگ متمرکز بر سرگرمی است که چندین فروشگاه بزرگ در امارات را نیز در اختیار دارد. علاوه بر دوبی وی در شهر قاهره مصر نیز سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام داده است و ۴.۸ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارد.

۳- حسین سجوانی

مالک هولدینگ "داماک " که در زمینه املاک و مستغلات لوکس فعالیت می‌کند. وی که در حال حاضر ۴.۱ میلیارد دلار ثروت دارد دارای روابط نزدیکی با سرمایه‌گذاران آمریکایی است و حتی تجربه همکاری با شرکت‌های تجاری دونالد ترامپ را نیز دارد.

۴- عبدالله الفوتیم

برداران دومین فرد ثروتمند دوبی که از سال ۱۹۹۵ نماینده توزیع محصولات تویوتا در امارات بوده است. وی هم چنین نمایندگی برند‌های مشهوری، چون زارا و ایکیا در امارات را نیز بر عهده دارد. هم چنین فرزند وی مالک فروشگاه زنجیره‌ای مشهور " دی تو دی" است. این فرد ۳.۳ میلیارد دلار ثروت دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: امارات متحده عربی دوبی ثروتمندترین امید علیمردانی هلال احمر علی اصغر پیوندی گروه هفت ائتلاف دریایی آمریکا لایحه تجارت ماهاتیر محمد سامانه سماح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ساکنان ایلام

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: با توجه به پیش‌بینی‌های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی‌های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و امکان سرریز سد‌های ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه‌ها و دهانه پل‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام نسبت به وقوع سیل در این استان هشدار داد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • هشدار به ساکنان ایلام