Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@10:51:54 GMT

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۰۴۴۳

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار

قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۹ شهریور را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،صنعت ساخت تلفن‌های هوشمند درسال‌های اخیر به رشد و تکامل کافی رسیده و مدل‌های جدید از نظر قدرت پردازشی، نرم‌افزار، دوربین، نمایشگر و ویژگی‌های مختلف، دارای بالاترین کیفیت ممکن هستند. البته رشد فناوری هرگز متوقف نمی‌شوند و شرکت‌هایی مانند سامسونگ، اپل و هوآوی به‌دنبال آن خواهند بود که قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده بیشتری را در مدل‌های تولیدی خود جای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش انتخاب قیمت اقتصادی و فروش محصولات ارزان نیز یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت‌های معتبر این صنعت محسوب می‌شود که در افزایش فروش و محبوبیت آن‌ها تاثیر بسزایی دارد. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۹ شهریور نگاهی بیندازیم. قیمت‌ها در هفته گذشته کاهش نسبتا خوبی داشت، برخی محصولات از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان افت قیمت داشتند.

 

*تمامی قیمت‌ها به تومان است* در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

 

شرکت سامسونگ

پس از عرضه سری میان‌رده گلکسی A  با مدل‌هایی مانند گلکسی A60 و A80 و سری M شامل مدل‌های M10 و M30، حال زمان آن رسیده که پرچمدار دوم سامسونگ در سال یعنی گلکسی نوت ۱۰ وارد بازار شود. البته عرضه این مدل تازه آغاز شده و تنها برخی فروشگاه‌ها مدل‌های محدودی از نوت ۱۰ را به فروش می‌رسانند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت هوآوی

پرچمداران ۲۰۱۹ هوآوی یعنی مدل‌‎های پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو چند ماهی است که به بازار عرضه شده و فروش خوبی هم داشتند، تا چندی دیگر نیز سری میت ۳۰ معرفی شده و وارد بازار خواهند شد. اما پرچمداران ۲۰۱۸ این شرکت یعنی سری میت ۲۰ و مدل‌های باکیفیتی همچون نوا ۴، آنر ۱۰، آنر ۱۰ لایت و پی اسمارت در بازار موجود  هستند که فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال، ۱۰ مدل یا بیشتر را وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. پرچمداران ۲۰۱۹ این شرکت نیز طی دو هفته آینده معرفی خواهند شد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت شیائومی

مدل می ۹، پرچمدار شیائومی از مدل‌های جدید بازار ایران است که علی‌رغم مشخصات فنی عالی، قیمت بسیار مناسبی دارد، در حال حاضر شاید پرچمدار شیائومی ارزان‌ترین مدلی باشد که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده، این مدل همچنین از دوربین اصلی سه‌گانه و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت نوکیا

قدرتمندترین شرکت سال‌های دور تلفن همراه در جهان در چند سال گذشته در دوره افول خود قرار داشت و پس از آنکه HMD این شرکت را خریداری کرد حال نوکیا به فکر بازگشت به روز‌های اوج خود است. تولید میان‌رده‌های متنوع، باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه نوکیا در سال‌های اخیر نشان دهنده وضعیت رو به رشد این شرکت بوده و پیش‌بینی می‌شود در آینده، نوکیا سهم بیشتری را در بازار داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ال‌جی

شرکت ال‌جی در چند سال اخیر با کاهش تولید در بخش تلفن همراه مواجه شده و به این ترتیب مدل‌های کمی از این مدل در بازار یافت می‌شود، در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های همراه ال‌جی مربوط به سال‌های گذشته است و از محصولات جدید این برند نیست. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. سری پرچمدار وان‌پلاس ۷ که به تازگی به بازار ایران وارد شده از جمله قدرتمندترین مدل‌های بازار هستند که می‌تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت سونی

سونی تا چند سال پیش یکی از برترین شرکت‌های حوزه تلفن همراه به شمار می‌آمد، البته این شرکت هنوز هم در رده بالایی قرار دارد و مدل‌های باکیفیتی را تولید می‌کند اما با رشد شرکت‌های چینی، در حال حاضر اخبار زیادی از تلفن‌های هوشمند سونی به گوش نمی‌رسد، اما در هر صورت چندین مدل از این شرکت در بازار ایران یافت می‌شود که از قدرت و قیمت مناسبی بهره می‌برند و می‌توانند انتخاب خوبی برای مشتریان باشند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اچ‌تی‌سی

دیگر قربانی رشد حضور شرکت‌های چینی در بازار اچ‌تی‌سی است، این برند تایوانی نیز به همراه سونی و نوکیا در سال‌های پیش به عنوان قدرت‌های اول بازار تلفن هوشمند به شمار می‌آمدند اما در سال‌های اخیر با کاهش خلاقیت و عدم استفاده از فناوری‌های نوین دیگر پیشگام این صنعت نبوده و اجازه دادن تا شرکت‌های چینی جای آن‌ها را در بازار پر کنند. البته اچ‌تی‌سی هنوز هم محصولات متنوعی تولید می‌کند و در بازار ایران نیز این مدل‌ها به فروش می‌رسد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت جی‌ال‌ایکس

قیمت مناسب محصولات جی‌ال‌ایکس یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برند میان خریداران ایرانی شده است، این شرکت مدل‌های ارزان قیمت و نسبتا با کیفتی تولید می‌کند که با توجه به رقبا بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و به عنوان یک گوشی معمولی روزانه می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه بیشتر تصادفات به خاطر عدم توجه به جلو است؛ گفت: استفاده از هر چیزی که باعث حواس پرتی راننده شود ممنوع است.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره حواس پرتی رانندگان هشدار داد و گفت: متاسفانه در بسیاری از تصادفات شاهد هستیم که علت حادثه، عدم توجه کافی راننده به جلو است. هر چیزی مانند دخانیات، تلفن همراه، خوردن و آشامیدن باعث حواس پرتی راننده شده و توجه کافی را از راننده می گیرد بنابراین ممنوع است.

وی ادامه داد که بعنوان مثال همه رانندگان می دانند استفاده از تلفن همراه، در حین رانندگی باعث حواس پرتی راننده می شود؛ اما متاسفانه هنوز هم این اشتباه را تکرار می کنند و این مسئله به یک عادت بد در رانندگان تبدیل شده است که می تواند فجایع بسیاری رقم بزند.

کشیر افزود: بارها مشاهده شده که برخی از رانندگان که در پشت چراغ قرمز متوقف می شوند تا لحظه ای که چراغ سبز شود؛ مدام با تلفن همراه خود مشغول هستند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این فاصله چند ثانیه ای که رانندگان در پشت چراغ قرمز متوقف هستند؛ آنقدر سرگرم تلفن همراه خود و فضای مجازی هستند که حتی کشیدن ترمز دستی را هنگام توقف فراموش می کنند و این چنین با خودروی جلویی برخورد می کنند.

کشیر گفت: تلفن همراه به گونه ای است که وقتی فرد از آن استفاده می کند؛ تمام حواسش را می گیرد بنابراین از اطراف غافل شده و نمی تواند تصمیم درست بگیرد یا در شرایط حساس و مهم، واکنش درستی داشته باشد.

وی  افزود: همچنین استفاده از سایر تجهیزات تلفن متصل به گوشی نیز ممنوع است زیرا باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده شده می شود. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد که راننده موظف است تمام هوش و حواس خود را در رانندگی به جلو معطوف دارد و به عنوان یک راننده باید از هر چیزی که باعث بر هم زدن هوش و حواس شود؛ اجتناب کند.

کشیر با اشاره به اینکه استفاده از دخانیات نیز باعث حواس پرتی رانندگان می شود؛ گفت:  ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، به صراحت هشدار می دهد که رانندگان حق ندارند در حین رانندگی دخانیات استفاده کنند. زیرا علاوه بر ایجاد حواس پرتی،  ممکن است ته سیگار بر روی لباس راننده بیافتد و حوادث ناگواری را رقم بزند.

وی افزود: همچنین راننده حق ندارد در حین رانندگی مواد خوراکی و آشامیدنی استفاده کند؛ چرا که ممکن است یک لحظه آب در گلوی راننده پریده و باعث خفگی و واژگون شدن خودرو شود و این حادثه دیگر خودروها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست حتی در زمان توقف در پشت چراغ قرمز یا ترافیک نیز، از استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن و استفاده از تلفن همراه خودداری کنند و همه حواس خود را برای حفظ سلامتی خود و دیگران در رانندگی بگذارند.

وی افزود: با توجه به تحقیقات میدانی همکاران من در پلیس راهور، یکی از دلایل اصلی افزایش تصادفات استفاده و مکالمه با تلفن همراه در حین رانندگی است و متاسفانه ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است و این موضوع حتی بدون استفاده از هندزفری نیز اتفاق می افتد .

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : همچنین در بررسی ها مشخص شد ارسال پیامک توسط رانندگان نیز به میزان ۳۷ درصد در بروز تصادفات نقش دارد

کشیر گفت:  همچنین این تحقیق نشان می دهد که مکالمه با هندزفری ۲۷ درصد، استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز و مصرف روان‌گردان‌ها به میزان ۱۳ درصد و مصرف موادمخدر نیز ۲۱ درصد در میزان و دلیل تصادفات نقش دارند.

وی درباره استفاده از مخدر گفت: استفاده از مواد مخدر باعث می شود که روح و روان و سیستم اعصاب افراد تحت تاثیر قرار گیرد. همچنین باعث می شود تاری دید، کاهش شدید شنوایی ، درگیری ذهنی و مغزی , درک نکردن فاصله نیز رخ دهد بنابراین افراد نباید در این شرایط پشت فرمان بنشینند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ هشدار داد که این اعداد و ارقام مواردی نیستند که بخواهیم با آنها شوخی کنیم . شوخی با این اعداد یعنی شوخی با جان و زندگی خود و خانواده بنابراین از رانندگان درخواست می کنیم عواملی که باعث حواس پرتی در رانندگی می شوند را حذف کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • همراه پرخرج
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم