Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی و رضا رحمانی بدو ورود به فرودگاه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفتند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت سپس با حضور در گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح کتابخانه شهید بصیری پور (اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی) و ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از برنامه های سفر یک روزه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این استان است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز که به همراه تعدادی از معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه به خراسان جنوبی سفر کرده است به منظور افتتاح واحد تولید پروفیل و در و پنجره یو پی وی سی در شهرک صنعتی قاین به شهرستان قاینات سفر می‌کند. 

رحمانی در ادامه برنامه‌های خود از کارخانه فولاد قاینات و همچنین کارخانه منیزیم سربیشه و طرح‌های توسعه‌ای این کارخانه بازدید خواهد کرد.

بازدید از کارخانه کویر تایر و طرح توسعه آن، آغاز عملیات اجرایی طرح بازیافت کاغذ شرکت کاشی فرزاد و نشست با فعالان اقتصادی استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا رحمانی خراسان جنوبی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است