Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:05:21 GMT

فروش بلیت اماکن گردشگری کردستان الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۰۸۴۳

فروش بلیت اماکن گردشگری کردستان الکترونیکی شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باجه های فروش الکترونیکی بلیت در محل موزه مردم شناسی خانه کًرد و موزه سنندج مستقر شده و از این پس بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به گیت های فروش واقع در مبادی ورودی این اماکن به صورت الکترونیکی اقدام به تهیه بلیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محسن علوی با بیان اینکه راه‌اندازی این سامانه باعث افزایش سطح ارائه خدمات مناسب به گردشگران می‌شود، افزود: جلوگیری از چاپ بلیتهای کاغذی در چاپخانه مرکزی و دشواری‌های انتقال آن به مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، تسهیل نظارت دقیق بر سیستم فروش و عرضه بلیت، دریافت آمارهای به روز و لحظه ای، سرعت و سهولت و جلوگیری از اتلاف وقت بازدید کنندگان از جمله مزایای قابل توجه این طرح است.

وی اضافه کرد: افزایش سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی برای گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (وزارتخانه) قرار دارد و الکترونیکی کردن سامانه فروش بلیت سایت‌های تاریخی نیز اقدامی در همین راستا است.  

استان کردستان دارای یک هزار و ۵۲۴ اثر تاریخی شناسایی شده شامل آثار باستانی، غارهای طبیعی، درختان کهنسال، میراث منقول، قنات و مکان‌های طبیعی است، ۸۷۲ اثر از این تعداد شامل ۷۷۳ اثر غیر منقول شامل (آثار تاریخی، تپه، محوطه و بنا)، ۲۰ مورد میراث طبیعی، ۶۰ مورد میراث معنوی و ۲۳ مورد میراث منقول درفهرست آثار باستانی کشور به ثبت رسیده است.

۷۳۴۹/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج دولت الکترونیک هفته دولت میراث فرهنگی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا

(تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا

دیگر خبرها

  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین + تصاویر
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است