Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمن امروز از رکن رهبری هراس دارد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروزه نه تنها برای داخل کشور بلکه برای جوانان آمریکایی و اروپایی به عنوان یک مصلح فکری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رضا رمضانی» شامگاه (جمعه، 8 شهریور) در یادواره شهدای محله نقره‌دشت که در مسجد شهید حبیب‌زاده برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت بزرگ از سوی امام خمینی(ره) بود و هر کار بزرگ، هزینه‌های بزرگ نیز طلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای حفظ هویت و مبانی خود هزینه‌ها داده است، افزود: شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس نمونه این هزینه‌هاست و دشمن از ابتدای انقلاب به چیزی جز براندازی نظام اسلامی فکر نکرده است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام اسلامی امروزه هم برای هویت و اعتقادات خود شهدای مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است، تاکید کرد: راه شهادت بسته نیست و رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم نشان‌دهنده این موضوع است.

 

وی به دشمنی نظام استکباری علیه جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌خواست ایران اسلامی، چهل سالگی خود را ببیند و حالا با ورود به گام دوم، انقلاب اسلامی نشان داد که از اصول و مبانی خود برنگشته و منحرف نشده است.

 

آیت‌الله رمضانی، اصول و مبانی انقلاب اسلامی را مرهون آموختن فهم عمیق امام خمینی (ره) دانست و گفت: ما دانش آموخته امام راحل(ره) هستیم و این شخصیت بزرگ نام خدا را در جامعه احیاء کرد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به تفسیر عمیق رهبر معظم انقلاب در مورد امام خمینی(ره) اشاره و تاکید کرد: رهبری فرمودند که راه ما، راه امام(ره) است و انقلاب ما را در هیچ جای دنیا بدون نام خمینی(ره) نمی‌شناسند.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود همه مشکلات، مردم با صلابت در میدان حضور دارند و اصول و مبانی نظام مانند گذشته با صلابت اداره می شود، تصریح کرد: تمام انقلاب‎های دنیا بعد از 10 تا 15 سال از مسیر خود منحرف شدند ولی انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات بعد از چهل سال همچنان با قدرت در مسیر اصلی خود قرار دارد.

 

آیت‌الله رمضانی، بیان کرد: راه امروز در اداره کشور، مدیریت جهادی است و باید حفظ، ارتقاء و توسعه را مورد توجه قرار دهیم.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن امروز از رکن رهبری هراس دارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروزه نه تنها برای داخل کشور بلکه برای جوانان آمریکایی و اروپایی به عنوان یک مصلح فکری است و با نوشتن نامه به دنبال هدایت آنان است.

 

وی در ادامه به درک اسلام ناب از طریق رجوع به قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: روحانیت نقش مهمی در شناخت اسلام دارد زیرا نسل جوان ما متأثر از روحانیت است.

 

آیت‌الله رمضانی، با بیان اینکه باید اعتقاد و باور داشته باشیم که انقلاب اسلامی نقطه عطف برای حرکت به سمت تمدن اسلامی است، افزود: در این مسیر، سبک زندگی اسلامی به عنوان نرم‌افزار تمدن اسلامی در برابر سبک زندگی لیبرال است.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه باید به تبلیغ مبانی و شیوه سبک زندگی اسلامی التزام داشته باشیم، تاکید کرد: همه باید به اصول سبک زندگی اسلامی مانند مقوله حجاب توجه ویژه داشته باشند.

 

وی خطاب به اظهارات عده‌ای در مورد اینکه با وجود فسادهای اقتصادی نباید حجاب را در اولویت قرار دارد، گفت: اینکه فساد اقتصادی وجود دارد را رد نمی‌کنیم ولی سیستمی نیست اما این نکته مهم است که دشمن به دنبال مقابله با حجاب است و نقشه حجاب، نقشه دشمن است.

 

آیت‌الله رمضانی، به برخوردهای قوه ‌قضائیه با مفسدان اقتصادی اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه قوه قضائیه با قدرت در حال فعالیت است و ضمن حمایت از اقدامات حجت‌الاسلام رئیسی اعلام می کنیم که مبارزه با هر نوع فسادی آرزوی همه به ویژه خانواده معظم شهدا است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن با نقشه حجاب می‌خواهد نظام را براندازی کند، افزود: بی حجابی، نسخه هجمه فرهنگی، ناتو و شبیخون فرهنگی غرب است.

 

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نشان دهد که مردم گیلان نسبت به حجاب بی‌تفاوت هستند، تصریح کرد: وظیفه مسئولان استانی است که در موضوع توریست‌ها دقت بیشتری داشته باشند و درست عمل کنند.

 

آیت‌الله رمضانی، به اهمیت نقش روحانیت در جامعه امروز اشاره و تاکید کرد: عالمان دینی نقش کارشناسان تفهیم، تعلیم و تربیت مفاهیم دینی را داشته و مانند مربی هستند.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه روحانیت می‌تواند بشارت دهنده و هشدار دهنده باشد، افزود: مردم به دفاع کردن‌های روحانیت توجه دارند زیرا حرف آنان را سند می‌دانند و به همین دلیل روحانیت باید در موضع‌گیری‌ها و حرف‌ زدن‌ها دقت کنند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن، نقشه جدا کردن مردم و جوانان از روحانیت را دارد، تاکید کرد: امام جماعت و امام جمعه باید عادل باشد تا عدالت‌خواه باشد و این نقش باید برجسته شود.

 

وی به فرارسیدن ایام محرم اشاره و تصریح کرد: ما باید کربلا و اربعین را مقدمه ظهور قرار دهیم و از 20 میلیون زائر اربعین حسینی(ره) نمی‌شود گذشت.

 

آیت‌الله رمضانی، با بیان اینکه اهل بیت(ع) را باید به شکل جامع معرفی کنیم، اظهار کرد: امام حسین(ع) نه تنها برای شیعیان بلکه برای همه مسلمانان، پیروان ادیان و همه بشریت است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، امام حسین(ع) را ظرفیتی برای تحقق عدل جهانی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی مراسم روز عاشورا در کپنهاگ دانمارک با حضور 30 هزار نفر سیاه پوش برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه 30 درصد مسلمان لندن شیعه هستندو مراسم عزاداری ماه محرم را برگزار می‌کنند، اذعان کرد: همچنین در آلمان که ابتدای انقلاب 10 مجلس عزاداری امام حسین(ع) برگزار می‌شد، امروزه به 200 مجلس افزایش یافته است.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان هفته دولت شیراز شبستان یزد مسجد پیرغلامان حسینی روز جهانی مسجد دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب

احمد شهریار شاعر پاکستانی، تازه‌ترین شعر خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب سرود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، شعری را منتشر کرد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند؛ مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، در صفحه ایکس خود نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است، معظم‌له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

در روزهای گذشته جمعی از هنرمندان و شاعران ایرانی به استقبال از این غزل رهبر معظم انقلاب رفتند اما این بار احمد شهریار، شاعر پاکستانی، تازه‌سروده خود را به این موضوع اختصاص داد که در ادامه می‌خوانید:

اگر به عشق یقین داری از فنا مگریز

دلیر باش و خطر کن، به هیچ جا مگریز

قسم به خضر که در انتهای این ظلمات

همیشه آبِ حیات است، پس بیا مگریز

تو پورِ حیدری، از دیوِ هفت‌سر مهراس

ز قومِ رستمی از حلقه بلا مگریز

بسنج با دمِ شمشیر، زورِ دشمن را

ز غرشِ رجز و هیبتِ صدا مگریز

تو نورِ علم و یقینی و در کنارِ حسین

به قلبِ شب بزن، از خاکِ کربلا مگریز

دوباره معرکه حق و باطل است اینجا

تویی که مردِ نبردی، به انزوا مگریز

کد خبر 749316

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور