Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@11:57:43 GMT

خرده جنایت‌های زن و شوهری زوج سارق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۱۲۲۹

خرده جنایت‌های زن و شوهری زوج سارق در اصفهان

ساعت24 -سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مردی که با همدستی همسرش اقدام به 10 میلیارد ریال سرقت از منازل مردم کرده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مردی که با همدستی همسرش اقدام به 10 میلیارد ریال سرقت از منازل مردم کرده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر دستبرد به منازل آن‌ها موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: در این خصوص تحقیقات گسترده‌ای توسط کارآگاهان انجام گرفت و سرانجام با بررسی‌های علمی و تخصصی ویژه، هویت یک زن و مرد که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آمد.


وی گفت: با شناسایی هویت سارقان، کارآگاهان در یک عملیات ضربتی هر 2 نفر را طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

ترکیان با بیان اینکه سارقان با هم زن و شوهر هستند، اظهار داشت: این زوج تاکنون به 11 مورد سرقت از منازل مردم اعتراف کردند که ارزش سرقت‌های صورت گرفته توسط آنان از سوی کارشناسان مربوطه 10 میلیارد اعلام شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص نحوه سرقت توسط متهمان، گفت: این افراد پس از زیر نظر گرفتن افراد متمول به محض خروج آنان از منازل خود با شگردی خاص وارد آن شده و سپس وجوه نقد، طلاجات و سکه‌های موجود را به سرقت می‌بردند.

وی اظهار داشت: بسیاری از افراد به جای نگهداری وجوه نقد، طلاجات و سکه‌ها در صندوق امانات بانک‌ها آن‌ها را در منازل خود و بدون هیچ‌گونه حفاظی و حتی در کمد لباس یا میز آرایش منزل خود قرار می‌دهند که همین امر باعث می‌شود سارقان به راحتی آن را پیدا و به سرقت ببرند.

ترکیان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خروج از منزل تمام راه‌های ورودی به منزل خود را مسدود کرده و روی درها و پنجره‌ها نرده و حفاظ نصب کنند و به یکی از همسایگان مورد اطمینان خود خالی بودن منزل را اطلاع دهند تا در صورت هرگونه مورد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند همچنین هنگام رفتن به مسافرت اطراف منزل را زیر نظر گرفته و در صورت وجود افراد و حرکات مشکوک موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جنایت دستگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین

مرد جوانی که با وینچستر به جان ۲ برادر، سوء قصد کرده بود و یکی از آنها را نیز به قتل رساند، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عقربه‌ها ساعت 22:30 دوم بهمن‌ماه سال 1402 را نشان می‌داد که ناگهان صدای هولناک تیراندازی‌ در یک نمایشگاه خودرو در فشافویه سکوت شبانگاهی محله را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک جنایت هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بی‌سیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید. تیم جنایی پس از اینکه پای در نمایشگاه خودرو گذاشتند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر شلیک گلوله سلاح وینچستر به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد برادر مقتول در این سوء قصد مرگبار بوده و به شدت زخمی شده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته نمایشگاه خودرو شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند و چهره مرد جنایتکار را شناسایی کردند که با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد او از اراذل و اوباش‌ سطح یک تهران بوده و به جرم سرقت مسلحانه تحت تعقیب است.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در پرند شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا وی قصد دارد تا به صورت غیرقانونی کشور را ترک کند.

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در محله پرند شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند. همچنین سلاح وینچستر در بازرسی‌ها کشف شد.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه به قتل مرد جوان با سلاح وینچستر در نمایشگاه ماشین در فشافویه اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر اختلافات شخصی دست به این جنایت هولناک زده است.

به گزارش تسنیم، مرد جنایتکار برای روشن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان