Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت صمت اعلام کرد: تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در چارچوب اقتصاد مقاومتی تا پایان تیر ماه امسال به میزان ۲۶۰ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال تحقق یافت که برای ۳۷ هزار و ۸۴۱ درخواست تخصیص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزارت صنعت، معدن وتجارت اعلام کرد: تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در چارچوب اقتصاد مقاومتی تا پایان تیر ماه امسال به میزان ۲۶۰ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال تحقق یافت که برای ۳۷ هزار و ۸۴۱ درخواست تخصیص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس گزارش چهار ماهه نخست امسال که توسط وزارتخانه مزبور انتشار یافت، مجموع ثبت نام برای دریافت تسهیلات در ۳۱ استان به همراه جنوب کرمان و مناطق آزاد تعداد ۱۵ هزار و ۸۴۱ فقره ثبت نام بود و علاوه براین توسط نظام بانکی نیز به شکل مستقیم ۳۲ هزار و ۴۳۳ مورد  ثبت نام انجام شده بود.

 

تعداد درخواست های معرفی شده برای دریافت تسهیلات ۹ هزار و ۵۸۳ فقره به منظور دریافت ۲۱۷ هزار و ۸۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بود، علاوه براین در ارتباط با طرح فرآیند رونق نیز سه هزار و ۷۶۱ فقره به منظور دریافت ۸۱ هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ثبت شد.

 

براساس جدول آماری این گزارش، شمار درخواست ارایه شده مستقیم به بانک ها بالغ بر ۳۲ هزار و ۴۳۳ فقره به میزان ۱۶۳ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال تسهیلات بود و همچنین تعداد یکهزار و ۶۴۷ فقره درخواست دریافت تسهیلات به میزان ۱۵ هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سال ۱۳۹۷ به امسال انتقال یافت.

 

وزارت صنعت، معدن وتجارت در جدول مزبور تصریح دارد که تاپایان تیرماه تعداد ۳۷ هزار و ۸۴۱ درخواست با میزان ۲۶۰ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت صورت گرفته و تعداد ۲۱۲ فقره با تسهیلات هفت هزار و ۴۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مورد نظارت قرار گرفته است./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه شیراز هفته دولت نماز جمعه شبستان یزد بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد خبرگزاری شبستان بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط وزارت صنعت معدن و تجارت واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در مدت زمان یک سال گذشته ۴۳۴ فقره پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به تمامی پرونده‌های تخلفات رانندگان در سال گذشته رسیدگی و منتج به صدور رای شده است، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۴۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل برای رسیدگی به کمیسیون‌های حقوقی ارسال شده که همه پرونده‌ها به منتج به صدور رای شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد پرونده‌های رسیدگی به تخلفات مالکین ماده ۱۴ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۱۵ فقره پرونده بود که برای همه پرونده‌ها رای نهایی صادر شد و از نظر تعداد پرونده تشکیل شده در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۲۱ پرونده بود، روند کاهشی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع گشت‌های تلفیقی کنترل و نظارت انجام گرفته در سطح استان توسط پرسنل این مجموعه، پنج هزار و ۶۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقلی اعم از باری و مسافری در طول سال گذشته مورد پایش و بازدید قرار گرفته‌اند.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

کد خبر 750118

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه