Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس با اشاره به تصادفاتی که در یک روز در جاده‌های استان فارس رخ داد، گفت: در مجموع این حوادث ۵ نفر کشته و ۷۹ نفر زخمی شدند. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به حوادث ترافیکی که در روز گذشته در استان فارس رخ داد، اظهار داشت: روز گذشته نزدیک به 10 تصادف در محورهای استان رخ داد 

وی با اشاره به جزئیات این حوادث گفت: در ساعت 20:35 در جاده کهمره سرخی واژگونی پراید با 8 مصدوم رخ داد که یک مصدوم به بیمارستان شهید رجایی و 7 مصدوم به بیمارستان نمازی منتقل شدند، برای این حادثه 4 آمبولانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس با اشاره به  حادثه دیگر این روز افزود: در ساعت 19:45 در محور سپیدان-شول تصادف پرایدبا پژو 206 رخ داد که 11 مصدوم داشت، یک مصدوم به صورت سرپایی و 10 مصدوم به بیمارستان‌های رجایی و نمازی منتقل شدند. 

همتی بیان کرد: در همین روز در ساعت 20:11 در محور اقلید تصادف پراید و پژو 206 رخ داد که منجر به مصدومیت 7 نفر شد و همه مصدومین به بیمارستان ولیعصر اقلید منتقل شدند. 

وی عنوان کرد: حادثه دیگر این روز در ساعت 19:39 در محور فیروزآباد-میمند با واژگونی پیکان رخ داد که 5 نفر مصدوم شدند و به درمانگاه امام رضا میمند منتقل شدند. 

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس تصریح کرد: دیگر حادثه در روز جمعه در ساعت 16:56 در جاده شیراز-کوهمره سرخی با تصادف پراید-پژو پارس-وانت پیکان-ویتارا رخ داد که 13 مصدوم داشت. 

6 کشته و 65 مجروح در تصادفات هفته گذشته خراسان جنوبیبیشترین سهم در تصادفات رانندگی استان کرمانشاه عدم توجه به‌جلو استتصادف کامیون و اتوبوس 56 مصدوم و یک فوتی به جا گذاشت

همتی خاطرنشان کرد: 12 مصدوم به بیمارستان‌‌های رجایی و نمازی منتقل و یک مصدوم در محل درمان شد، برای این حادثه 4 دستگاه آمبولانس اعزام به محل حادثه داشته‌ایم. 

وی گفت: در ساعت 13:51 در جاده شیراز-کوهمره سرخی تصادف سمند-پژو206-وانت نیسان رخ داد که منجر به مصدومیت 10 نفر و فوت یک نفر در صحنه تصادف شد. 

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس افزود: در ساعت 09:42 در محور بیضا-شیراز، تصادف میان وانت نیسان-وانت مزدا رخ داد که منجر به مصدومیت 7 نفر شد که مصدومین به بیمارستان‌های بیضا، نمازی و رجایی منتقل شدند. 

وی بیان کرد: در ساعت 09:17 در محور قدیم داراب-شیراز، واژگونی پژو  با 8مصدوم رخ داد که همه مصدومین به بیمارستان امام حسن داراب منتقل شدند. 

همتی تصریح کرد:  در بامداد روز جمعه در دوکوهک-روبروی زیتون3 حادثه تصادف میان 206 و پراید رخ داد که منجر به مصدومیت 5 نفر شد همچنین در همین روز در محور کازرون - دشت برم به شیراز سه راه کلانی تصادف تریلی و 206 منجر به فوت 4 نفر و مصدومیت 5 نفر شد که مصدومین این حادثه به بیمارستان کازرون منتقل شدند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت