Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@17:04:25 GMT

اجرای طرح تعریض محور شاپورآباد _حبیب‌آباد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۱۵۸۲

اجرای طرح تعریض محور شاپورآباد _حبیب‌آباد

شهردار شاپورآباد از بهره‌برداری طرح تعریض محور شاپورآباد _حبیب‌آباد در هفته دولت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح عرض این مسیر از ۴.۵ به ۱۰ متر افزایش بافت.

فرید شریعت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: طرح تعریض محور شاپورآباد-حبیب‌آباد با تامین اعتبار و هزینه‌کرد ۸۲۰ میلیون تومان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شاپورآباد اجرا  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محور شاپورآباد_حبیب آباد به طول یک‌هزار و ۸۰۰ و عرض ۱۰ متر، مقطع عرضی هفت متر باند آسفالت ۱.۵ متر شانه از هر طرف ایجاد شده است.

شهردار شاپورآباد افزود: آزادسازی مسیر به متراژ هشت هزار و ۱۰۰ متر مربع و زیرسازی با بستر به متراژ ۴۷ هزار و ۹۵۶ مترمربع با هزینه ۵۶۰ میلیون تومان انجام شده است.

شریعت‌زاده با بیان اینکه روکش آسفالت این مسیر به طول یک‌هزار و ۸۰۰ متر و عرض هفت متر به مساحت ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع با هزینه ۲۶۰ میلیون تومان انجام شده است، تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی با مساعدت در تامین قیر به مقدار ۱۱۰ تن در سال ۱۳۹۶ به ارزش ریالی ۱۴۱ میلیون تومان در اجرای این طرح مشارکت کرده است. 

وی گفت: نصب تابلوهای ترافیک، استانداردسازی شانه‌ها و خط‌کشی محور شاپورآباد _ حبیب‌آباد با مشارکت  اداره کل راهداری انجام شده است.

کد خبر 387779

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هفته دولت پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

کد خبر 849340 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای تعطیلات خبر مهم پليس راهور

دیگر خبرها

  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد