Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محبوبه کریمی، سرمربی تیم‌ملی تالو بانوان؛ درباره میزان آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پنج مرحله اردو برای تیم تالو از قبل پیش‌بینی شده بود که الان سومین دوره آن را سپری می‌کنیم. خوشبختانه بچه‌ها با انگیزه هستند و تقریبا به ۷۰ درصد آمادگی رسیدن و در دو اردوی باقی مانده نیز تلاش می‌کنیم به صددرصد آمادگی برسیم و با تمام توان در مسابقات حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای مشترک با کشور‌های خارجی اضافه کرد: قطع به یقین برگزاری اردوی مشترک می‌تواند درصد آمادگی و شناخت بچه‌ها را بالاتر برود اما خیلی اهمیت دارد که با چه کشوری این اردوی مشترک برگزار شود. متاسفانه کشورهای همسایه ما در تالو ضعیف هستند و اگر بخواهیم با کشورهایی مانند چین، هنگ کنگ و مالزی هم اردو بگذاریم هزینه بالایی را می‌طلبد. بنابراین فعلا با همین روند تمرینات را ادامه می‌دهیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ساندای ما همیشه موفق‌تر از تالو در مسابقات عمل ‌می‌کند؟ گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که ما در حال حاضر در تالو هم عملکرد خوبی داریم ولی باید بپذیریم ساندا موفق‌تر است چون تالو در چند دوره از مسابقات جهانی شرکت نداشت بنابراین تجربه کم‌تری دارد، همچنین متاسفانه در این بخش داور‌ها همیشه سلیقه‌ای عمل می‌کنند. در ساندا دونفر مبارزه می‌کنند و از روی امتیازی که گرفته می‌شود نتیجه مشخص است اما در تالو پس از اجرا در اکثر مواقع سلیقه‌ای امتیازها داده می‌شود.

سرمربی تیم‌ ملی تالو در پایان در خصوص شانس کسب مدال در مسابقات جهانی بیان کرد: نفرات اعزامی ما هنوز مشخص نشدند ولی به احتمال زیاد ما ۲ یا ۳ نفر را اعزام خواهیم کرد و از آنجایی که گفتم امتیازدهی در این بخش سلیقه‌ای است پیش بینی مدال دشوار است ولی تلاش خواهیم کرد با نتیجه قابل قبولی به ایران برگردیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین مالزی برنا اردوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

بنا به گزارش ایسنا، وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

ارتشبد سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه نیز در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز است، تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت است، تصریح کردند حضور بازیگران فرامنطقه‌ای و مداخله‌گر در این مناطق خلاف منافع مشترک دو کشور است و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجراست، چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899980

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی