Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@02:59:02 GMT

اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین حائز رتبه برتر شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۲۰۹۷

اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین حائز رتبه برتر شد

قزوین_ اداره کل تعزیرات حکومتی استان در جشنواره شهید رجایی برای سومین سال حائز "رتبه برتر" شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان در جشنواره شهید رجایی برای سومین سال حائز "رتبه برتر" شد.

محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پی کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی از سوی حجت الاسلام سید محمودعلوی وزیر محترم اطلاعات و سایر مسئولان ارشد استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در قسمتی از متن این تقدیر نامه  که به امضای مشترک استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رسیده آمده است:

 نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷،بیانگر موفقیت آن دستگاه اجرایی در پیشرفت اهداف برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری عملکرد آن دستگاه اجرایی در بعد تخصصی می باشد.بدینوسیله از تلاش های ارزنده و اقدامات جنابعالی و همکاران به عنوان دستگاه اجرایی برتر در شاخص های استانی تقدیر و تشکر نموده و استمرار توفیقات آن مجموعه را در پرتو  توجهات خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین رتبه برتر تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری