Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، جمعه دستوراتی را صادر کرد که در راس آن تعیین رئیس جدید دفتر سلطنتی و برکناری نایب رئیس سابق دفتر مذکور بود.

به موجب فرامین سلطنتی، فهمد بن محمد العیسی رئیس جدید دفتر سلطنتی و هم رتبه وزیر شد. فهد العیسی به جای خالد بن عبدالرحمان العیسی تعیین شده که از ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۵ در این پست خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهد بن محمد بن صالح العیسی از ۲۹ ژانویه ۲۰۱۵ مدیر دفتر وزیر دفاع در رتبه ممتاز بوده است.

از مهمترین اطلاعات درباره العیسی این است که حامل پرونده‌های مرزهای عربستان و یمن است. او در سال ۲۰۰۱ به نشان "وحدت یمنی" به دلیل تلاش‌هایش در مذاکرات ترسیم مرزهای عربستان و یمن دست یافت.

طی دستور پادشاه عربستان، بندر بن محمد العیبان به عنوان مشاور دفتر سلطنتی در رتبه وزیر تعیین شد.

همچنین ملک سلمان طی حکمی عقلاء بن علی العقلاء نایب رئیس دفتر سلطنتی و خالد بن عبدالمحسن المحیسن را پستشان برکنار کرد.

براساس این احکام همچنین بندر بن ابراهیم الخریف به عنوان وزیر صنایع و منابع معدنی و بعد از حکم سلطنتی مبنی بر تاسیس چنین وزارتخانه‌ مستقلی تعیین شده است.

در عین حال طبق این فرامین نام دفتر نظارت به دفتر کل حسابرسی تغییر یافت.

23311

کد خبر 1294846

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان سلمان بن عبدالعزیز آل سعود لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران جشن خانه سینما ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال باشگاه تراکتورسازی دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند