Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:25:52 GMT

18 نفر شهروند برگزیده همدان شدند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۲۴۴۳

18 نفر شهروند برگزیده همدان شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عباس صوفی شهردار همدان در آیین اختتامیه «جشنواره شهروندان برگزیده» اظهار کرد: افتخار بنده برگزاری دو دوره این جشنواره طی 19 ماه بوده که این امر نشان از تعاملات اثربخش مجموعه مدیریت شهری با شهروندان است.

وی با بیان اینکه اقدامات این مدت به منظور تعاملات اثربخش بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری در رسیدن ما به شهری مطلوب و استاندارد بوده است گفت: تشکیل شورای اجتماعی محلات نیز گامی در جهت رسیدن به تعاملات اثربخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار همدان با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره در سال جاری بیان کرد: کمیته اجرایی، کمیته رسانه و کمیته داوران کار خود را به منظور ثبت‌ نام، بررسی ثبت‌نام‌کنندگان و معرفی برگزیدگان انجام دادند.

وی با بیان اینکه کمیته اجرایی از ابتدای سال فعالیت خود را شروع کرد، افزود: ثبت‌نام از عید سعید فطر آغاز و تا 20 تیرماه ادامه یافت.

صوفی تعداد ثبت‌نام کنندگان را یک‌هزار و 625 نفر دانست و تصریح کرد: ثبت‌نام به صورت خودمعرف و یا معرفی از سوی دیگران بود.

وی با بیان اینکه پس از پایان مهلت ثبت‌نام تا پایان مردادماه داوری ثبت‌نام کنندگان نیز پایان یافت، ادامه داد: در نهایت 18 شهروند به عنوان برگزیده معرفی شدند.

شهردار همدان با اشاره به پخش 70 شب برنامه زنده از صدا و سیما در راستای اهداف جشنواره، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نیز به صورت تمام‌وقت اخبار جشنواره را پوشش دادند.

وی از نکات مهم این جشنواره را توجه به شهروند عامل به وظیفه شهروندی برشمرد و یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری نیز به این شهروندان توجه دارد.

صوفی اظهار کرد: باید ما در حوزه مدیریت شهری و شهروندانی که در شهر زندگی می‌کنند و اعتقاد دارند برای رسیدن به شهری والا و در حد استاندار باید در مشارکت بالا و اثربخش تعامل داشته باشیم، تلاش کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد رسانه شهروند صدا و سیما همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز