Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@15:04:36 GMT

افتتاح طرح های آخرین روز از هفته دولت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۲۵۹۶

افتتاح طرح های آخرین روز از هفته دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در آخرین روز از هفته دولت ۵۱ طرح عمرانی، خدماتی، تو لیدی و اموزشی با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دیواندره به بهره بر داری رسید.

این طرح‌ها شامل افتتاح مرکز مخابراتی روستای هزار کانیان، مدرسه روستای فتاح اباد، گاز رسانی به روستای البلاغ، طرح هادی روستای ظفر اباد، طرح‌های عمران روستایی در بخش کرفتو، بهره برداری از یک واحد کار گاه تو لید ادوات کشا ورزی و آسفالت راه روستای طیطاق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این طرح‌ها هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین در بیجار دو طرح مخابراتی، ارتباطات سیار تلفن همراه شامل سایت wll روستایی حسین آباد سیاه منصور و نصب تجهیزات ۳ G برای سایت WLL روستای کوله زان به بهره برداری رسید .

با بهره گیری از این سایت‌ها که رومینگ آن برای تلفن همراه نیز فعال است تعداد سایت‌های شهرستان بیجار به ۱۰۲ سایت افزایش یافت .

پروژه گاز رسانی به کارخانه آسفالت، افتتاح شرکت تعاونی تولیدی جوراب و دستکش کار در روستای گردمیران علیا و کارگاه تولیدی بافت فولادی از طرح‌های بود که همزمان با هفته دولت در شهرستان دهگلان مورد بهره برداری قرار گرفت .

در آخرین روز از هفته دولت ۵ طرح عمرانی و آبرسانی در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد این طرح‌ها شامل چهار پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی، افتتاح پارک کودک و کلنگ احداث طرح آبرسانی به روستای گواز بود.

انتهای پیام/ت

طرح های هفته دولت در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های عمرانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر