Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در همدان در آیین «اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده» در همدان اظهار کرد: به معنای واقعی شهروند برگزیده آن معصومی است که در رفتار و اعمال خود عاقلانه عمل می‌کند و آن فرد تنهاحضرت ولیعصر(عج) است.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب شهروند نمونه در همدان سخت است چراکه شهروندان نمونه فراوان داریم گفت: کمیته داوران در انتخاب کار سختی را در پیش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: همدان با آرامگاه بوعلی به عنوان بزرگترین فیلسوف عالم اسلام، نماد عقلانیت بشر و آرامگاه باباطاهر به عنوان نماد احساسات و عاطفی بشر است که این دیار این دو را به هم دیده است.

وی با بیان اینکه ورود در اجتماع به معنی تزاحمات منافع و تعارض سلیقه‌هاست تصریح کرد: انسان باید در خانواده و اجتماع و در کنار دیگران رشد کند.

شعبانی با تأکید بر اینکه شهروند نمونه کسی است که در تزاحم منافع از حق خود می‌گذرد تا دیگران به حق خود برسند ادامه داد: شهروند نمونه کسی است که حق را تشخیص دهد و حق خود را نیز مطالبه‌ کند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از موارد شهروندانی که بسیاری از مطالبات را دارند، بین حق خود و انتخاب‌های تکمیلی، مطالبات را خلط می‌کند؛ انسان حق ندارد خودکشی کند و حق به خطر انداختن منافع دیگران را ندارد اما می‌تواند این کارها را بکند.

وی با بیان اینکه غالب منتخبان جشنواره در اغلب موارد از حق خود گذشته‌اند یادآور شد: برای نمونه شهید خوش‌لفظ حق حیات داشت اما از آن گذشت برای اینکه جامعه را احیا کند تا جامعه به حیات تکاملی برسد.

شعبانی در پایان و در پیشنهاد به مسوولان برگزاری جشنواره، اظهار کرد: باید مسوول برگزیده هم داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رشد شهروند کمیته داوران همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، روگل البر تحلیلگر صهیونیست تداوم جنگ غزه را بیهوده دانست و درباره تبعات آن بر وجهه این رژیم به شدت هشدار داد.

وی افزود: چرا اسرائیل در جنگش شکست خورد؟ این سئوالی که اسرائیلی درباره آن وحدت دیدگاه ندارند در حالی که افراطی‌ها علت را عدم به کارگیری قدرت کافی می‌دانند اما مخالفان علت را نبود چشم انداز روشن جنگ عنوان کردند.

البر اذعان کرد: دیدگاه سومی هم وجود دارد که هضمش برای اسرائیلی‌ها دشوار است و آن باهوش‌تر بودن السنوار از اعضای کابینه جنگ است. او آینده نگر است و گام‌های آتی را به خوبی ارزیابی می‌کند و به پیش می‌رود و هر بار اسرائیل را غافلگیر می‌کند.

وی گفت: واقعیتی که نباید از نظر پنهان داشت این است که السنوار شطرنج باز قهاری است.

کد خبر 6091131

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند