Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@19:14:37 GMT

کار سخت فرشاد برای جلب اعتماد دوباره کالدرون

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۲۶۸۱

کار سخت فرشاد برای جلب اعتماد دوباره کالدرون

به گزارش وانانیوز، 

فرشاد احمدزاده به بدترین شکل ممکن از پرسپولیس جدا شد. او هنگام جدایی با انتشار پست هایی توهین آمیز نسبت به شعار هواداران پرسپولیس، دلیل رفتن از جمع سرخپوشان و پیوستن به یک تیم پایین تر از حد متوسط در لهستان را، عدم تحمل این توهین ها دانست. او خیلی زود پشیمان شد و با کلی عذرخواهی دوباره به پرسپولیس برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هواداران، به این سادگی فرشاد را نبخشیدند اما این بازیکن با حمایت سیدجلال حسینی و حسین ماهینی فرصتی برای آشتی با طرفداران تیم پیدا کرد هر چند هنوز عده زیادی او را نبخشیده اند.

این بازیکن از وقتی دوباره به پرسپولیس برگشت، صاحب شماره 10 شد و البته چند اتفاق ساده مثل ایجاد درگیری در بازی های تدارکاتی با بازیکنان حریف و حاشیه سازی در فضای مجازی را تجربه کرد ولی اتفاق مهم تر، در اولین جلسه تمرینی بعد از برد برابر پارس جنوبی رخ داد. فرشاد که نسبت به نیمکت نشینی خود در آن دیدار حسابی شاکی و عصبانی بود، در آن جلسه تمرینی به اندازه کافی انگیزه نداشت و همین امر، خط قرمز کالدرون بود. سرمربی آرژانتینی بارها به بازیکنان گفته بود هنگام تمرین باید با تمام وجود در زمین حاضر شوند اما بهانه گیری های فرشاد احمدزاده برای حضور در کنار بازیکنان، باعث شد کالدرون از او بخواهد که دیگر همراه تیم نباشد. این موضوع، یک جنجال واقعی را ساخت اما با توجه به کمبود وینگر راست در تیم آن هم در شرایط مصدومیت بشار رسن، کمتر کسی فکرش را می کرد فرشاد از لیست مسافران تبریز خط بخورد اما این اتفاق افتاد.

نکته عجیب تر، رفتاری بود که کالدرون در هنگام تمرینات پشت درهای بسته با این بازیکن داشت. یکی از اعضای تیم در این خصوص گفت: «کار احمدزاده خیلی سخت شد. او با حکم کالدرون از تمرین بیرون رفت اما به جای عذرخواهی، این خبر را به دست رسانه ها سپرد که از ناحیه زانو مصدوم است. سپس گفت مصدومیتش مربوط به عضله دوقلوی پا است و در نهایت عنوان شد مصدومیتش از ناحیه مچ پا بود. همین موضوع، کالدرون را بیشتر عصبانی کرد تا بدون هیچ بخششی، روی نام این بازیکن برای دیدار مقابل تراکتور، خط قرمز بکشد. حالا دیگر کار او خیلی دشوار شده چون نه کاپیتان ها می توانند از فرشاد حمایت کنند و نه حمایت مردم را پشت سر خود می بیند.»

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد