Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، جان تراولتا بازیگر فیلم سینمایی «دیوانه»، درباره فیلم جدید تارانتینو به نام «روز و روزگاری در هالیوود» اظهار نظر کرد.

او که اکنون برای ایفای نقش خود در این فیلم مو‌های خود را تراشیده است، ۲۵ سال پیش برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «داستان‌های عامه پسند» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو به مدل موی دیگر خود مشهور شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقش نه تنها حرفه تراولتا را دوباره احیا کرد بلکه یک نامزدی اسکار را نیز در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل برای وی به ارمغان آورد.

او درباره فیلم جدید تارانتینو گفته است؛ این فیلم را به شدت دوست داشتم و به شما می گویم چرا. من فیلم‌هایی که در مورد این هستند چه کاری باید در گذشته انجام می‌شد را دوست دارم، نه فیلم‌هایی که می‌گویند چه اتفاقی است.

او ادامه داد: باید با خود بگوییم اگر تاریخ باز می‌گشت، چه اتفاق می‌افتاد و چه کار‌هایی را باید انجام می‌دادیم. مثل داستان نویسی‌های بی‌قاعده تارانتینو. او این کار را با فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» کرده بود. می‌دانید آن فیلم در رابطه با این بود که چه کاری باید با هیتلر انجام می‌دادیم نه کاری که در واقعیت انجام داده ایم.

تراولتا تنها طرفدار این فیلم سینمایی نیست؛ «روز و روزگاری در هالیوود» تا کنون در ۱۲۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشته و با عبور از فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» به دومین فیلم پرفروش این کارگردان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم

محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه اظهار کرد: کشور‌های جنوب خلیج فارس در حال اصلاح ادراک‌های غلط خود هستند، اما همچنان باقی مانده‌هایی از ادراک غلط وجود دارد و آن، خرید امنیت است. امروز دیگر جهان از قطب‌ها خارج شده است البته به معنای این نیست که کشور‌های قدرتمند دیگر وجود ندارند. بلکه دوگانه وفاداری و حمایت دیگر به شکلی که می‌شناختیم وجود ندارد و این موضوع را دوستان عرب ما در حاشیه جنوبی خلیج فارس خیلی زود فهمیدند.

به گزارش اکوایران، ظریف در ادامه افزود: امروز دوستان ما در جهان عرب این تصور را دارند که می‌توانند امنیت را از اسرائیل بخرند در حالی که اسرائیل در تاریخ تقلبی خود به هیچ کسی رحم نکرده است. این اشتباه شناختی کنار گذاشته نشده است.

وی تصریح کرد: اما اشتباه مشترک بین ما (بیشتر) و عرب‌ها این است که آمریکا به دنبال گسترش حضور خود در منطقه است. در حالی که آمریکا اولویت خود را از خلیج فارس خارج کرده است. یکی از دلایل برجام این بود که آمریکا می‌خواست حضور خود را در منطقه کم کند.

ظریف تاکید کرد: عدم حضور در ترتیبات امنیتی منطقه به معنای عدم شکل‌گیری ترتیبات امنیتی در خلیج فارس نیست. ما با عدم حضور در مذاکرات افغانستان نتوانستیم جلوی طالبان را بگیریم تنها منافع ما حذف شد.

وزیر سابق خارجه اظهار کرد: تصور نکنیم که اگر وارد FATF نشدیم مقررات آن بر ما حاکم نخواهد شد، زیرا امروز همه بانک‌های ما مجبور به رعایت آن هستند، اما با هزینه‌ای ۱۰ برابری.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت