Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:44:45 GMT

طرح تشدید نظارت بازرسان بر بازار ایلام انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۲۹۰۷

طرح تشدید نظارت بازرسان بر بازار ایلام انجام می‌شود

فرماندار ایلام از اجرای طرح تشدید نظارت بازرسان بر بازار ایلام خبر داد. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

خیرالله گراوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام از اجرای طرح تشدید نظارت بازرسان بر بازار ایلام خبر و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالاها و خدمات، در راستای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها طرح نظارت بر بازار در ایلام اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایلام گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام محرم و بازگشایی مدارس در ایلام اجرا و بر روند عرضه لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس به دقت نظارت می‌شود.

اتمام حجت بازرسی سازمان صنعت همدان با مرغ فروشان؛ فروش ‌مرغ با قیمت بیش از 12900 تومان تخلف است‌پاسخ انجمن جایگاه‌داران سوخت اصفهان به تأخیر در بازرسی پمپ‌بنزین‌هاکمیته بازرسی و نظارت بر مشاورین املاک در اردبیل تشکیل شد
وی در ادامه افزود: اعزام تیم‌های محسوس و نامحسوس، به بازار ایلام به جهت برخورد با هرگونه تخلفات صنفی، برخورد و تشکیل پرونده با متخلفان و گرانفروشان بازار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیرقانونی از اهداف طرح تشدید نظارت بر بازار ایلام است.

گراوند به بازاریان ایلام توصیه کرد که: با نصب اتیکت بر روی کلیه کالاها و درج نرخ نامه انواع خدمات، صدور فاکتور رسمی از سوی واحدهای صنفی برای مشتریان، رعایت نرخ های مصوب با درصد سود قانونی سلامت بازار ایلام را تضمین و اجازه سوءاستفاده حضور به‌ برخی کاسب‌نماها  در بازار ایلام را با رعایت نکات اعلامی ندهند.

فرماندار ایلام در ادامه گفت: در شرایط فعلی اجازه عرض اندام به متخلفان تحت عنوان کمبود و تحریم در بازار ایلام را نداده و به شدت برخورد و نظارت لازم اعمال می‌شود.

وی از شهروندان خواست و افزود: هر گونه  مشاهده تخلف در بازار ایلام اعم از گرانفروشی، عدم نصب اتیکت و عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیر قانونی را به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: مجوز ایجاد پنج کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های نقاشی سفال زیر لعابدار، حصیربافی، زیورآلات سنتی، نقاشی سفال و خراطی چوب برای فعالیت صنعتگران علاقه‌مند به این رشته‌ها در شهرستان آبدانان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۱ کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: مجوز تأسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه‌اندازی و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت‌های موجود در یک رشته مصوب صنایع‌دستی صادر می‌شود و بیانگر پیش‌بینی ظرفیت و نوع تولید محصولات است.

وی تصریح کرد: صنایع‌دستی جزو مشاغلی است که از مزایای آن می‌توان تجهیزات ارزان، سهولت دسترسی، بازار فروش و آموزش سریع آن را نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی