Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر صباحی فرد با اشاره به اینکه پدافند هوایی ارتش در حال تبدیل شدن به قطب پهپادی کشور است، گفت: در گام دوم انقلاب شگفتانه‌های بسیار زیادی را ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی که صبح امروز (شنبه) برگزار شد، با تاکید بر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای دفاع از کشور، گفت: فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه پدافند، افزود: در سال‌های گذشته حوزه پدافند هوایی پیشرفت‌های بسیاری داشته و قطار پیشرفت پدافند هوایی در ریل پیشرفت قرار گرفته و در گام دوم انقلاب شگفتانه‌های بسیار زیادی را ارائه خواهد کرد که باعث دلگرمی دوستان و بیم و هراس دشمنان خواهد شد.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه باور ۳۷۳، تاکید کرد: سامانه موشکی برد بلند و استراتژیک باور ۳۷۳ دارای مزیت‌های فراونی است که تنها چند کشور محدود توان تولید آن را دارند. بومی بودن این سامانه یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که می‌تواند متناسب با شرایط ایران و در هر شرایط آب و هوایی عملیاتی شده و متناسب با تهدیدات از آن بهره برد.

 

امیر صباحی فرد اظهار داشت: سامانه برد متوسط ۱۵ خرداد یکی دیگر از سامانه‌های پدافند هوایی کشور است که رونمایی و عملیاتی شد. این سامانه نیز می‌تواند با اهداف مختلف درگیر و آن‌ها را منهدم کند.

 

او با بیان اینکه همچنین در چند روز گذشته سامانه راداری فلق با برد ۴۰۰ کیلومتر رونمایی شد، تصریح کرد: همه این توانمندی‌ها نشان می‌دهد که فرزندان انقلاب اسلامی توان طراحی و ساخت انبوه سامانه‌های فرماندهی و کنترل و تولید انواع تجهیزات دفاعی و دفاع سایبری را دارند که پایداری در صحنه نبرد را برای ما به همراه داشته است.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، پیشرفت‌های حوزه پدافند هوایی را خارج از تصور همگان دانست و گفت: در حوزه پدافندی بسیار جلوتر از برنامه‌های پیش بینی شده هستیم. در حوزه پهپاد، پدافند در حال تبدیل شدن به قطب قدرت پهپادی کشور است و ما مجهز به انواع پهپاد‌ها و کوادکوپتر با قابلیت گوناگون هستیم.

 

او در پایان گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی پدافند هوایی با پشتوانه مردم و هدایت فرماندهی معظم کل قوا همواره در حال پیشرفت است و مثل همیشه دشمنان را مایوس خواهد کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه شبستان یزد خبرگزاری شبستان پیرغلامان حسینی بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مسجد شیراز خطبه های نماز جمعه امیر صباحی فرد ارتش جمهوری اسلامی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمن آروزی موفقیت و پیروزی برای کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی ابراز داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – در طول دوران رهبریشان و حتی قبل از آن، به عنوان یکی از چهره‌های شاخص علاقه‌مند به پیشرفت و توسعه کشور از جنبه‌های مختلف شناخته می‌شده‌اند و هر کجا مدیریت میدانی به دست ایشان بوده و مانعی وجود نداشته، نتایج خوبی را همراه داشته است.

وی با اشاره به جایگاه برجسته رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی در دید رهبران دنیا اظهار داشت: ایشان قدم‌هایی بلندی برداشته‌اند؛ اما متأسفانه ما دچار حجاب معاصرت هستیم و این حجاب واقعیت‌ها را کم و گاهی بسیار کم تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

عملیات «وعده صادق» در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد

امام جمعه قم با اشاره به زوایای پیچیده علمی عملیات «وعده صادق» بیان داشت: پس از این عملیات نگاه کشورها به ما تغییر کرد و تا حد زیادی تحت تأثیر این عملیات پیچیده و حرکت قدرتمندانه قرار گرفتند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حتی برخی از افرادی که با این انقلاب همسو نبودند نیز بعد از این موفقیت به خود آمدند.

وی افزود: این موفقیت در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد و معتقدم اگر امید در نسل جوان ما جوانه بزند و نسل جوان به جای پرداختن به جذابیت‌های کاذبی که دنیای غرب برای آن‌ها ایجاد کرده است با امید به آینده تلاش کند، موفقیت و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

از تحریم استقبال نمی‌کنیم

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری محدودیت را، علی رغم انتظار دشمنان، یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: تحریم‌ها عاملی شدند تا به خود متکی باشیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: البته این بدان معنا نیست که از تحریم استقبال می‌کنیم؛ اما اگر این محدودیت‌ها نبود، قطعا توجه به ظرفیت‌های داخلی پیدا نمی‌کردیم و به خاطر وابستگی شدید به دیگران، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این انقلاب با دعای پاکان و صالحان به پیروزی رسید و إن شاء الله بتوانیم این راه را استوارتر از گذشته طی کنیم و مطابق پیش بینی رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه دهیم.

طلاب در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اهمیت ارتباط حوزه‌های علمیه با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه وجود دارد و طلاب فاضل و اندیشمند زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه هستند.

وی افزود: متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور، طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند و باید شرایطی فراهم شود که این نخبگان بتوانند بدون دغدغه بدرخشند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیاد ریاست جمهوری، با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا ابراز داشت: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده را با خود به همراه داشت.

وی علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد؛ اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی خاطر نشان کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد