Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@02:03:20 GMT

حذف اپلیکیشن اسکنر موبایلی از گوگل پلی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۰۵۳

حذف اپلیکیشن اسکنر موبایلی از گوگل پلی

با توجه به اهمیت روزافزون حفاظت از حریم خصوصی و مسائل مربوط به امنیت سایبری، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری با تحت بررسی قرار دادن فاکتورهای مختلف، در تلاشند تا علاوه بر آگاهی بخشیدن به کاربران در فضای مجازی، شرکت‌های توسعه دهنده اپلیکیشن‌های مختلف را نیز وادار به برطرف کردن حفره‌های امنیتی و همچنین افزایش امنیت سایبری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که کارشناسان و متخصصان در شرکت کاسپرسکی فعال در حوزه امنیت سایبری اعلام کرده‌اند که این غول تکنولوژی اپلیکیشن Camscanner را به عنوان یک اسکنر موبایلی که بالغ بر ۱۰۰ میلیون بار دانلود را برای خود به ثبت رسانده بود، تحت‌تاثیر تبلیغات بدافزاری از پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور حذف کرده است تا دیگر تبلیغات بدافزاری موجب گمراهی کاربران ناآگاه این نرم افزار و قربانی اهداف هکرها و مجرمان سایبری نشود.

البته این نخستین باری نیست که گوگل برخی اپلیکشن‌های مشکوک و آلوده به بدافزار را از فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود پاک کرده است. پیشتر هم پس از آنکه متخصصان گوگل در می یافتند که نرم افزارهای ارائه شده توسط پلی استور گوگل، کاربران را با مشکل روبرو می کند، به حذف آنها اقدام می‌کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حذف اپلیکیشن از گوگل پلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد

امتداد - جدید ترین نسخه اپلیکیشن همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید ویرایش ۴٫۱۰٫۱ با قابلیت درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی منتشر شد.

از این پس متقاضیان  طرح پذیرنده ملی می توانند برای درخواست و بهره‌مندی از تسهیلات، بدون نیاز به حضور در شعب بانک ملی ایران، از طریق اپلیکیشن همراه بام اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)