Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@21:19:44 GMT

کناره‌گیری رضا یزدانی از مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۲۹۰

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در یک اقدام جوانمردانه در راستای منافع کشتی اقدام به اعلام بیانیه‌ای به شرح زیر کرد:

سال‌هاست به عشق مردم خوب کشورم تمام توانم را در میدان‌ها مختلف به کار بسته‌ام، بارها در این مسیر پر فراز و نشیب دچار آسیب‌دیدگی‌های بسیار شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بالاترین رویداد ورزشی جهان در آستانه و در حین مسابقات در دو المپیک دچار پارگی آشیل و رباط پا شده‌ام. بی‌مهری‌ها را بخشیدم و دگربار به عشق مردمان سرزمینم ایستادم.

پس از تحمل این آسیب‌دیدگی‌ها و پس از دوری دوساله از کشتی بار دیگر عزم خود را برای افتخارآفرینی جزم کردم تا بتوانم با دعای خیر شما در آخرین المپیک دوران قهرمانی‌ام با کسب افتخار از این دوره گذر نمایم.

از لیگ داخلی شروع کردم و در ادامه مسیر در جام دانکلوف و مسابقات آسیایی و سپس انتخابی تیم ملی شرکت کردم.

تمام هدفم حضور قدرتمندانه و کسب افتخار در مسابقات جهانی بود، زیرا صرفاً حضور در این مسابقات به‌عنوان یک شرکت‌کننده بدون کسب مدال و افتخار هرگز در قاموسم تعریف نگردیده است.

سعی کردم چون سربازی وظیفه‌شناس در اختیار کادر فنی و گوش‌به‌فرمان ایشان باشم.

آسیب‌دیدگی‌های متعدد، پس از مسابقات آسیایی و آخرین آن در آستانه مسابقات انتخابی و استمرار آن تا الآن، مجال انجام تمرینات پرفشار و مستمر را از من گرفت.

احساس می‌کنم با شرایط جسمانی فعلی و اندک زمان باقی‌مانده تا شروع مسابقات جهانی امکان حضور پرقدرت و باصلابت در این رویداد برایم مقدور نمی باشد و اصرار به حضور در این مسابقات می‌تواند فرصت افتخارآفرینی از جوانان دیگر را برای کشور عزیزم سلب نماید.

بدین‌وسیله ضمن آرزوی توفیق برای کلیه اعضاء تیم اعزامی به مسابقات جهانی از کادر فنی تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم بتوانم پس از رهایی از آسیب‌دیدگی‌های فعلی با سلامت کامل به عرصه قهرمانی بازگردم و با دعای خیر شما سبب‌ساز خوشحالی مردم خوب و نجیب سرزمینم در مسابقات آتی باشم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از غایبان استقلال برای دیدار برابر تراکتور، آرمان رمضانی بود که به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست داد. مهاجم بلند قامت آبی‌ها که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود با وجود همراهی تیم در تبریز اما فرصت حضور در زمین مسابقه را به دست نیاورد.

بنابر روایت ورزش سه، رمضانی که با وجود آسیب دیدگی با کاروان تیم راهی تبدیل شده بود، تمام ۹۰ دقیقه را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد و در شرایطی که استقلال نیازمند تقویت در بخش هجومی بود اما عملاً دست نکونام جهت انجام تغییرات بسته بود.

حالا و با گذشت دو روز از دیدار با تراکتور، آسیب دیدگی رمضانی نیز رو به بهبود است و این بازیکن در تمرینات گروهی امروز نیز شرکت کرد تا نشان دهد مشکلی برای دیدار حساس روز دوشنبه برابر ذوب آهن ندارد.

استقلال که با وجود توقف برابر تراکتور به لطف تساوی پرسپولیس و سپاهان توانست همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند، در دیدار بعدی برابر شاگردان محمد ربیعی چاره‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارد تا به صدر نشینی خود و حفظ فاصله‌اش با پرسپولیس ادامه دهد.

آبی‌ها برای پیروزی در این مسابقه نیازمند استفاده از تمامی نفرات هستند که با بازگشت رمضانی حالا می‌توان گفت که دست نکونام در بخش هجومی کمی بازتر از قبل خواهد بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902524

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی