Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در تاریخ ۲۷ مرداد ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام میکند پسرم بنام ایمان صفری ۲۶ ساله به علت بیماری روحی روانی جهت مداوا از منزل واقع در شهرستان گنبد کاووس به مقصد تهران بیمارستان شهید رجایی خارج و تاکنونی مراجعتی نداشته و پسرم ناشنوا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی بیمارستان شهید رجایی شده و در تحقیقات صورت گرفته و در بازبینی دوربین‌های مداربسته بیمارستان مشخص شد فقدانی جهت ویزیت و مداوا وارد بیمارستان شده و پس از انجام اقدامات پزشکی، بیمارستان را ترک و ناپدید گردیده، با تلاش‌های صورت گرفته جهت پیدایش فقدانی، تاکنونی سرنخی از وی بدست نیامده لذا اطلاعات بدست آمده به بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران منعکس و دستور انتشار تصویر فقدانی جهت شناسایی و پیدایش صادر گردید.

بیشتر بخوانید: سارقان مسلح را شناسایی کنید+ تصاویر

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در پایان اشاره داشت: باتوجه به دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی بازپرس پرونده و داشتن مشکلات روحی روانی و ناشنوا بودن وی، شهروندان در صورت شناسایی و اطلاع از محل وی می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۶۵۶۷۸-۲۱۸۶۵۶۷۴ پایگاه سوم پلیس آگاهی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه