Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از اجباری شدن تنظیم دایمی کلیه تلویزیون‌ها در تمام واحدهای تابعه وزارت بهداشت بر روی موج شبکه سلامت خبر داد.

به گزارش ایسنا، در متن این ابلاغیه که با دستور وزیر بهداشت و امضای رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت به کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده، آمده است:« احتراما نظر به اهمیت آموزش همگانی در ارتقای سواد سلامت و سلامت عمومی و نقش بی‌بدیل رسانه‌ها و با توجه به وظیفه ذاتی شبکه سلامت سیما و لزوم بهره‌گیری از فرصت و ظرفیت‌های این شبکه، حسب درخواست رییس محترم شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دستور مقام عالی وزارت، مستدعی است دستور تنظیم دایمی کلیه تلویزیون‌های فعال در واحدهای مختلف بهداشتی، درمانی، اداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تابعه آن دانشگاه/ دانشکده محترم روی موج شبکه سلامت سیما ابلاغ گردد و گزارش مستند اقدامات بعمل آمده در این رابطه از طریق مدیریت روابط عمومی آن دانشگاه/ دانشکده محترم تا ۱۵ شهریورماه جاری به این مرکز ارسال شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت شبکه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این پویش از امروز به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
فریبرز جباری پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵۰۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار بگیرند.
شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون