Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:46:40 GMT

۲۱ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۸۲۶

۲۱ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه دعوت شدند

اردوی تمرینی تیم ملی تپانچه در حالی آغاز می‌شود که ۲۱ ورزشکار از ۱۱ استان کشور به این اردو فراخوانده شدند. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، اردوی تمرینی تیم تپانچه در حالی از 10 شهریورماه آغاز می‌شود که 21 ورزشکار از 11 استان کشور به این اردو فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از اردوهای استعدادیابی از 10 تا 15 شهریورماه ماه تحت نظر کادر فنی در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

جام جهانی تیراندازی| صعود بانوان به رده بندی تفنگ سه وضعیت

21 تیرانداز متشکل از عرفان صلواتی، کیانوش مختاری، محمد حسین سلمانیان و هلیا همامی از تهران، یاسان هادی زاده و مهدیسا برزگر از مازندران، مهسا نیک نفس، زینب شکاری، فاطمه شکاری، علی کشانی و محمد حسین نجیمی از اصفهان، فرشته صمدپور و محدثه علوی از آذربایجان غربی، فاطمه بغدادی از مرکزی، آیلین قلی زاده و علی ابراهیمی اول از سیستان و بلوچستان ، بهاره صادقیان از یزد، شایان تمدن از خوزستان، محمد حسین کیا از گلستان و لعیا محمدی از کرمانشاه نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت