Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:10:08 GMT

رکورد حفاری تونل متروی اصفهان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۳۹۷۱

رکورد حفاری تونل متروی اصفهان شکسته شد

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت ا... نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» گفت:این رکورد،رکورد مهمی در حفاری های تونل مترو در اصفهان به شمار می آید.

شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت های عمرانی شهر به ویژه پیشرفت خط دوم متروی اصفهان، تصریح کرد: «تی بی ام» خط دوم قطار شهری از ایستگاه دارک یک کیلومتر حفاری کرده و در حال نزدیک شدن برای ورود به ایستگاه زینبیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی افزود: این رکوردها در کنار دیگر فعالیت های مترو مانند ساخت ایستگاه ها و تهیه مقدمات برای شروع خط دوم از شرق اصفهان یعنی آغاز عملیات از جبهه دوم، نشانه ای از تلاش، همدلی، پشتکار و عزم راسخ همه مدیران برای توسعه شهر است. شهردارخاطرنشان کرد: از امروز طبق برنامه ریزی هایی که ستاد «شهر حسینی» شهر اصفهان انجام داده، حال و هوای شهر حسینی و پرچم های عزاداری در شهر برافراشته می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته گذشته به علت برگزاری جشنواره کودک و حضور میهمانان داخلی و خارجی زیاد، هفته پرکار و شلوغی در شهر داشتیم، اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه محرم از فردا، از امروز طبق برنامه ریزی هایی که ستاد «شهر حسینی» شهر اصفهان انجام داده، حال و هوای شهر حسینی و پرچم های عزاداری در شهر برافراشته می شود. وی ادامه داد: ابرپرچم «یا حسین» با حضور اعضای ستاد شهر حسینی و مردم طی مراسمی در میدان بزرگمهر برافراشته خواهد شد.

شهردار اصفهان افزود: تمام فضای تبلیغات فرهنگی شهر در ایام محرم به صورت صددرصدی در اختیار هیئت های مذهبی و مجالس عزاداری قرار گرفته است.

نوروزی  تصریح کرد: در مناطق مختلف جلسه هماهنگی با هیئات مذهبی با حضور اعضای شورای شهر، مدیران مناطق، نمایندگان سازمان آتش نشانی و روابط عمومی ها و دیگران مدیران شهری برگزار شده است. موضوع این جلسات ابتدا قدردانی از همت و زحمات اعضای هیئت ها و سپس هماهنگی برای رعایت نکات ایمنی و ضروری ویژه این ایام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان تبلیغات مترو متروی اصفهان محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج از افتتاح ایستگاه شهید سلطانی متروی این کلانشهر در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، خلیل کوزه کنانی اظهار کرد: به طور معمول ساخت یک ایستگاه مترو بین ۳۰ تا ۳۲ ماه زمان می‌برد، اما ما در سازمان حمل‌ونقل ریلی کرج موفق شدیم با حمایت‌های استانداری، شورای شهر و شهردار رکورد ساخت ایستگاه را بشکنیم به نحوی که ایستگاه شهید سلطانی ظرف حدود ۲۲ ماه احداث شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون خط جنوبی ریل‌گذاری شده است، افزود: ایستگاه را با انجام تست گرم قطار افتتاح می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج درباره تامین ناوگان مورد نیاز مترو خاطرنشان کرد: در این زمینه بسیار پیگیر هستیم، هم‌اکنون یک قطار موجود است و برای تامین و دریافت قطار دوم از طریق شرکت واگن‌سازی تهران، پیگیری‌های مستمری انجام داده شده است.

کوزه‌کنانی اضافه کرد: برای این منظور قطعاتی نیاز است که به دلیل وجود تحریم‌ها هنوز موفق به تامین آن‌ها نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تامین قطار با دولت است سهم امسال کرج از واگن‌های در اختیار دولت را ۱۳۰ دستگاه عنوان و اضافه کرد: در اوراق سال ۱۴۰۳ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است و در تلاش هستیم تا بتوانیم موضوع تامین قطار را از داخل شهر کرج انجام دهیم، به نحوی که در بودجه امسال شهرداری ردیف بودجه برای قطار مترو دیده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج تصریح کرد:همه شهر و سیستم مدیریتی آن به پیشرفت هرچه سریعتر این پروژه کمک می‌کنند، در کنار این اقدامات با شرکت‌های سازنده چین نیز جلسات مجازی برگزار کرده‌ایم اما هدف ما استفاده از ظرفیت‌های داخلی ست.

کوزه‌کنانی گفت: پس از تامین قطار دوم باید به سرعت قطارهای سوم و چهارم را وارد ناوگان کنیم، چراکه برای مردمی که از ایستگاه تهران به کرج می‌آیند و قصد ورود به داخل شهر را دارند باید به فاصله هر ۱۰ دقیقه یک قطار فعال داشته باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری استانداری و شهرداری تهران، موضوع قطار اجاره‌ای را تا زمان رسیدن به استانداردهای مورد نیاز، مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 749395

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست