Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر فرهنگ و‌ارشاد اسلامی با قدردانی از زحمات دبیرکل پیشین مجمع جهانی اهل بیت (ع) و آرزوی موفقیت برای دبیر جدید این مجمع گفت: امیدواریم از طریق مجمع جهانی اهل بیت (ع) بتوانیم اسلام را در فضای وسیع تر، مستحکم‌تر و عمیق تری گسترش بدهیم. تاریخ انتشار: 11:31 - 09 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۹۰۱

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی امروز در آیین تکریم حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل پیشین مجمع جهانی اهل بیت (ع) و معارفه حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیرکل جدید این مجمع با بیان الین مطلب افزود: به سهم خود و به نیابت از رئیس محترم جمهور که امر کردند که در این مراسم حضور داشته باشم از خدمت‌های صادقانه و پیگیری حجت الاسلام والمسلمین اختری که در منصب و مسئولیت‌های متعددی حضور داشتند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدمات ایشان برای همگان آشکار است، اهل بیت (ع) محور وحدت جهان اسلام هستند، وحدت بر دوبال قرآن و اهل بیت (ع) حرکت می‌کند، قرآن نقطه اتصال یک میلیارد از مسلمانان جهان است و تمام فرقه اسلامی این ذوات مقدس را به عنوان ذواتی می‌شناسند که منبع انتقال مفاهیم الهی و منابع دینی به جهان هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: با این نگاه راحت‌تر می‌توان جهان اسلام را به هم نزدیک کرد، نظام اسلامی با همین نگاه حرکت خود را آغاز کرد، روح پرفتوح امام راحل و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب نیز با این نگاه تنظیم شده است، از یک سو اهل بیت (ع) و از سوی دیگر قرآن نقطه اتصال مسلمانان بوده و مجمع جهانی اهل بیت (ع) هم یکی از ارکان این استراتژی بوده و خوشبختانه توفیقات فراوانی هم داشته است.

صالحی یادآور شد: به سهم خود و به نیابت از رئیس محترم جمهور از خدمات حجت الاسلام والمسلیمن اختری سپاسگزارم، ایشان از شخصیت‌ها موثر در تکریم انقلاب و در دهه‌های پس از آن بوده اند، نقش آشکار و فراموش نشدنی ایشان در روز‌هایی که جبهه مقاومت به چشم نمی‌آمد و بذر آن پاشیده شده بود در حافظه تاریخ این انقلاب ماندگار خواهد ماند.

وی در پایان با اشاره به شخصیت حجت الاسلام والمسلمین رمضانی گفت: ایشان نقش موثری در داخل و خارج از کشور داشته و برای وی نیز آرزوی توفیق داریم، امیدواریم از طریق مجمع جهانی اهل بیت (ع) بتوانیم اسلام را در فضای وسیع تر، مستحکم‌تر و عمیق تری گسترش بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی مجمع جهانی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا