Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: از اتفاقاتی که در بازی با نساجی برای شیخ‌ویسی رخ داد بی‌نهایت ناراحت شدم. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شکست تیمش برابر نساجی گفت: یک بازی پیچیده و سخت را پشت سر گذاشتیم که هفت گل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با نساجی در قائمشهر سختی‌های خاص خودش را دارد و با جوی که در ورزشگاه وجود داشت کارمان سخت‌تر شده بود. با این حال پیکان بازی خوبی انجام داد و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. موقعیت‌ها ما خیلی بیشتر از نساجی بود، ولی متأسفانه استفاده نکردیم.

وی با اشاره به نمایش ضعیف وحید شیخ‌ویسی و اینکه حسین فرکی در نهایت تصمیم به تعویض دروازه‌بان تیمش گرفت، تأکید کرد: شیخ‌ویسی از لحاظ فنی و اخلاقی جزو بهترین‌هاست و برای وحید به خاطر اتفاقاتی که رخ داد بی‌نهایت ناراحت شدم. زمانی که من بچه بودم، شیخ‌ویسی دروازه‌بانی می‌کرد و همیشه برایم یک الگوی بزرگ بوده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران همچنین خاطر نشان کرد: من و شیخ‌ویسی قبل از اینکه با هم رقیب باشیم رفیق هستیم و می‌دانم که وحید شرایط سختی را تجربه می‌کرد. البته هر بازیکنی ممکن است در دوران فوتبالش اشتباه کند و این اتفاق چیزی از ارزش‌های وحید کم نمی‌کند.

امینی راجع به شروع بد پیکان در فصل جدید و دو شکست پیاپی این تیم اظهار داشت: این درست است که با دو باخت شروع بدی داشتیم، ولی در بازی با نساجی از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم و به آینده خیلی امیدوار شدیم. امیدوارم در بازی با شاهین بوشهر چهره جدیدی را از پیکان ببینیم.

مازندران| فرکی: خوش‌شانس بودیم حتی می‌توانستیم برنده بازی مقابل نساجی باشیم/ صلاح تیم را در این دیدیم که شیخ‌ویسی تعویض شود

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد

وحید امیری دومین پنالتی سرنوشت ساز زندگی ورزشی خود را در اراک از دست داد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

  ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!