Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ شهریور ماه به میزبانی ارومیه برگزار شد.

در این پیکارها ۴۲۷ کاراته کا در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با هم مبارزه کردند که در پایان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت.
جدول رده بندی مجموع پسران به تفکیک به شرح ذیل است:
۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذربایجان‌غربی- ۴طلا و ۱ نقره
۲. مازندران- ۳ طلا، ۲نقره، ۳ برنز 
۳. تهران- ۳ طلا، ۱ نقره، ۶ برنز 
۴. کرمان- ۱ طلا، ۲ نقره 
۵. یزد- ۱ طلا، ۱ نقره
۶. قم- ۱ طلا، ۳ برنز
۷. ایلام ومرکزی- ۱ طلا، ۱ برنز
۸. قزوین- ۲ نقره 
۹. توابع تهران- ۱ نقره، ۲ برنز 
۱۰. البرز ، کرمانشاه و فارس- ۱ نقره، ۱ برنز 
۱۱. همدان و آذربایجان شرقی- ۱ نقره 
۱۲. اردبیل، گلستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان - ۲ برنز
۱۳. بوشهر، گیلان و اصفهان - ۱ برنز

رده سنی نوجوانان

کاتا انفرادی: ۱. امیرحسن معی الدینی از کرمان ۲. مهدی محمدپور از آذربایجان شرقی ۳. محمداصل منه از گلستان و متین محمدی یکتا از قم وزن ۴۸ -کیلوگرم: ۱. سهیل بیات از تهران ۲. امیرحسین بدیعی از کرمان ۳. امیرحسین فرهادی از قم و مازیارحبیب پور از گیلان وزن ۵۲- کیلوگرم: ۱. عرفان ابراهیمی از تهران ۲. احمدنویدنیا از همدان ۳. علی زلالی پور از خوزستان و علی نامدار از چهارمحال وبختیاری وزن ۵۷- کیلوگرم: ۱. امیرعباس بیک محمدلو از تهران ۲. معراج محمدی از قزوین ۳. معیدمحمد مقضی از اصفهان۳. امیررضا برزوئی از کرمانشاه وزن ۶۳- کیلوگرم: ۱. محمدطاهامهدیزاده از مازندران ۲. پدرام اسدی فر از کرمان ۳. مهدی قادری از اردبیل و علی زمانی از چهارمحال وبختیاری وزن ۷۰ - کیلوگرم: ۱. سهیل میدان رو از آذربایجان غربی ۲. محمدسروش محمدی از تهران ۳. نیماخادمی نیا از مازندران و سبحان فرهمند پویا از توابع تهران وزن ۷۰+ کیلوگرم: ۱. ابوالفضل نوری از مازندران ۲. مبین پورحیدر از آذربایجان‌غربی ۳. مصطفی غلامی از تهران و محمدرضا کاویانی نیا از فارس

رده بندی تیمی نوجوانان:
۱. تهران- ۳طلا، ۱ نقره، ۱ برنز
۲. مازندران- ۲طلا، ۱ برنز
۳. کرمان- یک طلا، ۲ برنز 
۴. آذربایجان‌غربی- ۱ طلا، ۱ برنز
۵. آذربایجان‌شرقی،همدان و قزوین- ۱ نقره
۶. قم، چهارمحال و بختیاری ۲ برنز
۷. گیلان،فارس،گلستان،توابع تهران،خوزستان،اصفهان، اردبیل و کرمانشاه - ۱ برنز

رده سنی نونهالان

کاتا انفرادی: ۱. پوریا یعقوبی از ایلام با ۲۳.۶۸ امتیاز ۲. علی حاجی زاده از فارس با ۲۲.۸۶ امتیاز ۳. سبحان ذوالفقاری از مرکزی با ۲۲.۹۴ امتیاز و حمیدرضا محمودی از تهران با ۲۳.۹۴ امتیاز  وزن ۳۵- کیلوگرم: ۱. رضا صفری از آذربایجان‌غربی ۲-ابوالفضل قاسمی از مازندران ۳. علی اکبرعبدالهی گورآب از تهران و ابوالفضل تقی از توابع تهران وزن ۳۸- کیلوگرم: ۱. امیرمحمدرشید از قم ۲. رامین لشگری از قزوین ۳. محمدامین ایرانی از تهران و محمد امین الاسلامی از مارندران وزن ۴۲- کیلوگرم: ۱. امین میرزانژاد از آذربایجان‌غربی ۲. سیدامیر حسینی توابع تهران ۳. محمدعرفان خوش عقیده از تهران و سیدمحمد صدرافروغی از قم وزن ۴۶- کیلوگرم:۱. مهدی اکبری از مرکزی ۲. محمدامین رستمی از مازندران ۳. حسین وفا از تهران و محمدرضاحسینی از بوشهر وزن ۵۰- کیلوگرم: ۱. علیرضارفیعی جورن از یزد ۲. باربد تربسی از کرمانشاه ۳. ابوالفضل قنبری از گلستان و ابوالفضل سامع سورکی از مازندران وزن ۵۵- کیلوگرم: ۱. سیدابوالفضل حسینی از کله بنی مازندران ۲. سیدشایان سالاری مقدم از یزد ۳. امیرمحمدمرادی از اردبیل و محمدمهدی مقصودی باجلان از البرز وزن ۵۵+ کیلوگرم: ۱. مهدی شیرزاد از آذربایجان‌غربی ۲. محمدرضاترابی از البرز ۳. سپهردارابی از ایلام و اسامه عبیات از خوزستان

رده بندی مدالی نونهالان:
۱. آذربایجان غربی- ۳طلا
۲. مازندران- یک طلا، ۲نقره،۲برنز
۳. یزد - یک طلا، یک نقره
۴. مرکزی ،قم وایلام - یک طلا، یک برنز
۵.توابع تهران والبرز - یک نقره، یک برنز
۶. فارس،قزوین وکرمانشاه - یک نقره
۷. تهران ۵برنز
۸. بوشهر،گلستان، خوزستان و اردبیل- یک برنز

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته نوجوانان نونهالان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور المپیاد استعدادهای ورزشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای