Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های مختلف در حال برگزاریست.

تا این لحظه  ورزشکاران آذربایجان‌غربی موفق به کسب ۲۴ مدال طلا، ۱۸ نقره و ۲۸ برنز در دو بخش پسران و دختران کسب کرده‌اند.
ورزشکاران این استان در رشته‌های موی‌تای، وزنه‌برداری، اسکیت، تیراندازی، شمشیربازی، تنیس، دوومیدانی، تنیس روی میز، بوکس، هاکی، کاراته، سامبو، پنجاک سیلات و کبدی موفق به کسب مدال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبدی

در مسابقات کبدی پسران که در زاهدان برگزار شد، تیم آذربایجان‌غربی در فینال با نتیجه ۴۳ بر ۳۸ برابر سیستان و بلوچستان شکست خورد و نایب‌قهرمان کشور شد.

هاکی

تیم هاکی آذربایجان‌غربی در نقده مقام قهرمانی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور  را کسب کرد.
در فینال این مسابقات، آذربایجان‌غربی، سمنان را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

کاراته

جام قهرمانی مسابقات المپیاد در رشته کاراته پسران به آذربایجان‌غربی  رسید.
کاراته‌کاران استان در مسابقات کاراته در ارومیه با کسب ۴ طلا و یک نقره به مقام قهرمانی دست یافتند.
سهیل میدان‌رو، امین میرزانژاد، مهدی شیرزاد و رضا صفری در بخش انفرادی ۴ مدال طلا و مبین پورحیدر یک مدال نقره را کسب کردند.

سامبو

۴ مدال حاصل کاران ورزشکاران سامبوی آذربایجان‌غربی در مسابقات المپیاد ورزش در بجنورد بود.
اسماعیل عبدالله‌زاده رزمی‌کار اهل بوکان مدال طلای وزن منهای ۶۶کیلوگرم را کسب کرد و محمد لطفه ورزشکار بوکانی در وزن منهای ۸۴، کمال شیخه‌پور ورزشکار سردشتی در وزن منهای ۳۷ و دیار احمدی رزمی‌کار اهل سردشت در وزن منهای ۴۶ به مدال برنز دست یافتند.
تیم سامبوی آذربایجان‌غربی با کسب این ۴ مدال عنوان چهارم تیمی را بعد از خراسان شمالی و رضوی و خوزستان کسب کرد.

پنجاک سیلات

در رشته پنجاک سیلات به میزبانی استان گلستان، آروین عزیزیان ورزشکار اهل تکاب به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

آخرین جدول مدالی

با توجه به ثبت شدن برخی مدال‌ها، تا صبح امروز تیم آذربایجان‌غربی با ۱۳ طلا ۱۱ نقره و ۱۱ برنز در رده دهم قراردارد و تیم‌های تهران، اصفهان، مازندران، کردستان و آذربایجان‌شرقی رتبه‌های اول تا پنجم جدول توزیع مدالی را در اختیار دارند.

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی اصفهان تیراندازی خراسان شمالی سیستان و بلوچستان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک

استاندار قزوین، گفت: استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش که به مناسبت بزرگداشت روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست‌اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است. 

وی گفت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است، اما  با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملا حرفه ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

اعلایی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملا حرفه‌ای تیم‌داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هر چند که متاسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی‌رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است، ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه ای در این ورزشگاه کار می کنند که انگار خانه خود را می سازند.

وی بیان کرد: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

اعلایی اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور