Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@15:32:07 GMT

چرا سریال بوی باران زودتر تمام شد؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۴۸۳۲

درحالی‌که پیش از این «بوی باران»، سریالی ۷۵ قسمتی معرفی شده بود، این سریال در قسمت شصت‌وپنجم به پایان خواهد رسید.
به گزارش صدای ایران از ایلنا، مجموعه «بوی باران» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، این روزها هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.
جدا از حواشی که این سریال در روزهای گذشته با آنها مواجه بوده، روز گذشته روابط عمومی شبکه یک اعلام کرد که قسمت آخر این مجموعه شنبه ۹ شهریور پخش شده و این سریال با پخش ۶۵ قسمت به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این روابط عمومی معاونت سیما، «بوی باران» را مجموعه‌ای ۷۵ قسمتی معرفی کرده بود.
محمود معظمی (کارگردان) در این باره گفت: «دلیل این اتفاق سانسور نبوده است بلکه ما در قسمت‌های پایانی، زمان پخش هر قسمت را اضافه کردیم و به همین علت تعداد قسمت‌ها کاهش پیدا کرد.»
شنیده‌ها حکایت از این دارد که با توجه به آغاز ماه محرم، مدیران سازمان صداوسیما و سازندگان این سریال به این نتیجه رسیدند که با حذف برخی قسمت‌ها و همچنین اضافه کردن زمان هر قسمت قبل از آغاز محرم این مجموعه را به پایان برسانند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سریال بوی باران سریال بوی باران صدای ایران ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد

ایسنا/یزد مدیر پایانه بار یزد گفت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ مورد فرصت شغلی در بخش‌های مختلف پایانه بار از جمله غرفه‌ها، بخش فنی و خدمات رفاهی ایجاد شده است.

«علیرضا مشرف» اظهار کرد: مجموعه پایانه بار یزد در  محور کنارگذر غربی شهر یزد در زمینی به وسعت ۴.۲۶ هکتار از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای بخش‌های مختلفی از جمله تیر پارک، پارکینگ اصلی، خرده بار و سایت تجاری است.

وی با بیان این که در بخش تیر پارک و سایت تجاری ۱۷۹ غرفه با کاربری‌های حمل‌ونقل، فنی، خدمات رفاهی و عمومی فعال است، تصریح کرد: هم‌اکنون در غرفه‌های پایانه بار بالغ‌ بر ۲۶۰ نفر و در بخش فنی و خدمات رفاهی بیش از ۱۳۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

مشرف عنوان کرد: علاوه بر غرفه‌های مذکور، دو سالن اعلان بار، مسجد، حمام، خوابگاه عمومی و خوابگاه اختصاصی رانندگان، پایگاه بسیج اصناف، دفاتر انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل، دفتر انتظامات و ساختمان اداری خدمات طب کار، مرکز مخابرات در این پایانه بار ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای سبز، پارکینگ، خیابان‌ها، تأسیسات برق، سرویس بهداشتی، انبارهای خرده بار نیز از جمله دیگر بخش‌های مجموعه پایانه بار یزد است.

مشاور مدیر کل و مدیر پایانه بار یزد با اشاره به این که خدمات پارکینگ خودرویی در تمام روزهای سال انجام می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت اسمی پارکینگ‌های پایانه ۴۷۵ دستگاه کامیون با توقف کامل است که این عدد در شرایط تردد کامیون‌ها تا روزانه ۷۰۰ دستگاه قابل‌ پذیرش است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری استان یزد، مشرف در پایان عنوان کرد: نظارت بر حفظ، نگهداری و خدمات‌رسانی در این مجموعه پیش‌ از این بر عهده سازمان راهداری بود که از دهه ۹۰ با توجه به سیاست‌های سازمان متبوع و در راستای برون‌سپاری خدمات، این مسئولیت در قالب قرارداد اجاره بدون اخذ سرقفلی به شرکت‌های مجری طرح خودگردان واگذار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقدی بر سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم/ به جای سرکوب معلول باید علت‌ها واکاوی شوند
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان روایت کرد
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۱۰ دهم ( دانلود قسمت 10 افعی تهران ) حجم رایگان
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت 10 با حجم رایگان
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!