Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویری از حکم انتصاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس خادمان آستان قدس رضوی در سال ۱۳۵۸ را مشاهده می‌کنید.


به گزارش شریان نیوز، در آستانه‌ی فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبرمعظم انقلاب تصویری از حکم انتصاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس خادمان آستان قدس رضوی در سال ۱۳۵۸ را بازنشر کرده است.

در متن کامل این پست آمده است:

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: حقاً و انصافاً خدمت آستان مقدس امام هشتم علیه‌السّلام وقتى با شرایط و شئون ویژه آن انجام بگیرد، از بزرگترین ارزش‌ها و بزرگترین افتخارات است و امروز چنین چیزى میسور است و وجود دارد، بنده هم افتخار مى‌کنم اگر چه به نام و نه به عمل جزء شما هستم و مشرف به خدمت این آستان قدسم ... این سخن دل را با شما در میان بگذارم که دل ما آن جایى است که شما همواره در آن‌جا مشرفید و خوشا به حالتان و حقیقتاً شیرین‌ترینِ لحظات براى بنده، آن لحظاتى است که به آستان قدس مشرف مى‌شوم. ۱۳۶۷/۹/۱۷»

برچسب هایت‌الله خامنه‌ای

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیریت دارالقرآن طوبی بوشهر از سه سال پیش به خانم عزت عالی‌حسینی واگذار شد تا کلاس‌های آموزش مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تدبر برای علاقمندان برگزار شود.

خانم عالی حسینی با سابقه ۲۷ ساله تدریس، افتخار خود را خادمی قرآن می‌داند.

این بانوی ۵۳ ساله با آمدنش به دارالقرآن طوبی، فضای آموزش را به گونه‌ای بازسازی کرد تا کودکان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

او برای کودکان ۵ ساله طرح رویش قرآنی را اجرا کرد که با نماز، اذان، اخلاق، تربیت اسلامی و روان‌خوانی قرآن آشنا شوند و به گفته خودش وقتی به مدرسه می‌روند چند قاری و حافظ قرآنی داشته باشیم.

در دارالقرآن طوبی مادران هم در کنار فرزندان‌شان قرآن می‌خوانند و برخی از آنها حافظ چند جزء هستند.

۳۰ بانوی کم‌سواد هم در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند و به تنهایی می‌توانند قرآن را ختم کنند.

خانم عالی حسینی در حوزه‌های داستان نویسی، عکاسی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف ۳۰۰ رتبه کشوری و استانی دارد.

به اعتقاد وی فرقی نمی‌کند در چه موسسه قرآنی و در کجا فعالیت می‌کند، مهم این است که دانش‌آموزانی حافظ و قاری قرآن و مانوس با آیات الهی تربیت شوند.

سالانه حدود ۵۰۰ کودک در دارالقرآن طوبی بوشهر قرآن و مفاهیم آن را فرا می‌گیرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است