Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@16:54:48 GMT

باید از حق تعیین سرنوشت خویش استفاده کنیم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۰۹۴

باید از حق تعیین سرنوشت خویش استفاده کنیم

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با تاکید بر حضور فعال در انتخابات مجلس، گفت: باید از حق تعیین سرنوشت خویش که در قانون اساسی برای تمامی شهروندان پیش بینی شده استفاده و با حضور فعال خود در انتخابات آینده در این مانور سیاسی ملت مشارکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حزب وحدت و همکاری ملی، گردهمایی دبیران «حزب وحدت و همکاری ملی» در استان‌های کشور با حضور هیات رئیسه شورا مرکزی حزب در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی «محمد رضا راه چمنی»  در سخنانی گفت که سیاست حزب، شرکت فعال در انتخابات دوم اسفندماه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و معرفی نامزدهای واجد شرایط به جامعه است.  

 

 راه چمنی در ادامه سخنانش خطاب به دبیران حزب در استان‌ها اظهار کرد: شما در شهرستان‌های تابعه استان‌های خودتان نامزدهای توانمند، کارآمد، برخوردار از تجارب و پاکدست و حامی محرومان را شناسایی و به ستاد انتخابات حزب در مرکز معرفی تا پس از بررسی و هماهنگی های لازم از طریق حزب به صورت مستقل و یا به صورت مشترک با دیگر احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب به جامعه و مردم حوزه‌های انتخاباتی مربوطه معرفی شوند.


 وی خاطرنشان کرد: پایگاه خبری همکاری ملی و روزنامه‌های مرتبط با حزب وحدت و همکاری ملی در ایام تبلیغات در خدمت داوطلبان نمایندگی مجلس که مورد تایید حزب هستند خواهند بود و نامزدها خواهند توانست از امکانات تبلیغاتی حزب استفاده کنند.


دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی در ادامه بر گسترش تشکیلات حزب در شهرستان‌های استان مربوطه و حضور فعال دبیران حزب در جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مربوطه تاکید کرد.


سپس هریک از دبیران استانی حزب گزارشی از وضعیت سیاسی استان خود به ویژه در زمینه انتخابات پیش روی مجلس را ارائه کردند و به بیان دیدگاههای خود در خصوص چگونگی حضور فعال حزب در انتخابات آینده مجلس پرداختند و راهکارهایی را برای موفقیت نامزدهای حزب در انتخابات پیشنهاد کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز شبستان یزد خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان پیرغلامان حسینی روز جهانی مسجد بزرگداشت روز جهانی مسجد محرم حزب وحدت و همکاری ملی راه چمنی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران