Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:08:24 GMT

تبدیل ۲۵ هکتار از اراضی «کاخ مراورید» به باغ گل‌ها

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۱۳۲

تبدیل ۲۵ هکتار از اراضی «کاخ مراورید» به باغ گل‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کمالی زاده پیش از ظهر شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که از دوم شهریور ماه در باغ گلهای کرج آغاز به کار کرده بود، اظهار کرد: امسال شاهد استقبال بسیار خوب شهروندان کرجی از این نمایشگاه بودیم.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه گل و گیاه کرج هر سال در این فضای شاخص برپا می‌شود، گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوب که برای شهر کرج رقم خورده واگذاری ۲۵ هکتار از عرصه کاخ مروارید به شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در فضای سبز کاخ مروارید اقدامات مؤثری انجام داده و می‌دهد، به بازدیدی که پس از تحویل ۲۵ هکتار اراضی کاخ مروارید انجام شده اشاره کرد و گفت: امیدواریم باغ گل‌های دیگری در محوطه کاخ مروارید ایجاد کنیم.

کمالی زاده اضافه کرد: به دنبال ایجاد سه طرح بزرگ در اراضی باغستان، گلستان «بیجی» و «اکو پارک» حصار هستیم، برای تحقق این مهم نیازمند همکاری و توجه ویژه شورای شهر در اختصاص اعتبارات هستیم تا بتوانیم سه مجموعه گردشگری - فرهنگی ایجاد کنیم.

وی از زحمات فعالان برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج به ویژه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز قدردانی کرد و گفت: امید است با برگزاری رویدادهای فرهنگی این‌چنینی بتوانیم حضور مناسب مردم در سطح شهر را با ایجاد امکانات و لحظات خوش فراهم کنیم.

کد خبر 4706975

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج نمایشگاه گل و گیاه کرج کاخ مروارید هفته دولت بوشهر قزوین ایلام شیراز شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه ماه محرم اربعین حسینی عید غدیر خم گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، عبدالرضا سید احمدی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

 پیش بینی می‌شود امسال بیش از از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال