Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@08:17:11 GMT

مهدی شادمانی درگذشت+ شادمانی که بود؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۱۴۹

مهدی شادمانی درگذشت+ شادمانی که بود؟

شادمانی در طول دوزان طولانی درمانش، از خود چهره‌ای محکم و مبارز، معتقد و باروحیه به جامعه عرضه کرد و مظهر مقاومت در مقابل سختی و دشواری شناخته شد.

مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی نویس بامداد شنبه و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از چند بیماری همزمان از جمله سرطان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی که سابقه فعالیت در نشریاتی، چون روزنامه گل، همشهری جوان و دنیای فوتبال را داشت پس از چند سال مبارزه با بیماری جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادمانی که مبتلا به نوع ناشناخته‌ای از بیماری سرطان به نام «سارکوم» بود، دو سال با این بیماری مبارزه کرد و پس از مدتی بستری در بیمارستان بامداد شنبه دعوت حق را لبیک گفت.

شادمانی در طول دوزان طولانی درمانش، از خود چهره‌ای محکم و مبارز، معتقد و باروحیه به جامعه عرضه کرد و مظهر مقاومت در مقابل سختی و دشواری شناخته شد. سایت تابناک این ضایعه را خدمت خانواده شادمانی، جامعه ورزش و رسانه تسلیت می‌گوید، روحش شاد و قرین رحمت الهی.   پیام تسلیت  حسین انتظامی   در پی درگذشت این روزنامه‌نگار حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی و نماینده رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات در توییتر نوشت: «روح مهدی شادمانی عزیز آسمانی شد. نمونه یک انسان مهرورز واقعی. توییت‌های او در بستر بیماری الهام‌بخش بود: روحیه‌ای مثال‌زدنی در مقابل سرطان و توکل به خالق هستی. بهشت ارزانی‌اش باد.»  

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی شادمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر

در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد. اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه این بار با طراحی یک حسگر
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم