Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: هم اینک محور‌های مواصلاتی استان ایلام از ایمنی کافی برای تردد زائران اربعین ۹۸ برخوردار است و در این زمینه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اصلاح شیب جاده‌ها در برخی قسمت‌ها، نصب علائم، اجرای خط‌کشی مسیر‌ها و اصلاح قوس‌ها، به‌روز کردن علائم هشداری و بازدارنده از اقدامات انجام شده جهت ایمن‌سازی جاده‌های استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه یادآور شد: حذف نقاط حادثه‌خیز، تجهیز تونل‌های مسیر به روشنایی و دستگاه تهویه نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در حوزه کنترل نامحسوس جاده‌های استان ایلام، اقدام به استقرار دوربین‌های کنترلی و رصد ۲۴ ساعته انجام و تیم‌های ثابت و سیار نیز با همکاری پلیس راه استان ایلام استقرار و به‌صورت ۲۴ ساعته جاده‌های ایلام رصد می‌شوند.

او گفت: تمام اقدامات تجهیزاتی، انسانی و استفاده از نرم‌افزار‌های نوین کنترلی در جاده‌های ایلام استقرار تا زائران و ترددکنندگان در جاده‌های ایلام از ایمنی لازم برخوردار و بتوانند سفر ایمنی در این استان را تجربه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محور های مواصلاتی ایلام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند