Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:15:30 GMT

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی - کشاورزی در چادگان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۲۹۷

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی - کشاورزی در چادگان

فرماندار چادگان از افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی - کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال در شهرستان چادگان هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

عباس توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، به پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان چادگان اشاره و اظهار کرد: نام‌گذاری هفته اول شهریورماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد و ترقی، عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال در شهرستان چادگان در هفته دولت خبر داد و افزود: در دولت تدبیر و امید با پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار اصفهان و تلاش‌های مدیران دستگاه‌های مختلف اعتبار و تعداد پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی در سال جاری نیز افزایش داشته است.

فرماندار چادگان خاطرنشان کرد: جاده باغ ناظر - تهلگی به طول ۵۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد که از این پس شهرستان چادگان به فریدونشهر را به هم دیگر متصل می‌کند.

توکلی توجه ویژه به مناطق روستایی را جز برنامه‌های کاری فرمانداری دانست و افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی و همچنین تأمین مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در سال ۹۸ انجام شده است.

وی جایگاه کشاورزی را در چادگان مهم دانست و افزود: طرح‌های مختلف آبیاری و ساخت استخر پرورش ماهی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلنگ زني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای اجرای آسفالت و لکه گیری ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز برای لکه گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح بر اساس اولویت‌بندی کمیته فنی شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در سال گذشته نیز ۳۲۲ هزار تن آسفالت با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در معابر اصلی و محلات این شهر اجرا شد.

احمدزاده، ادامه داد: بر اساس افکارسنجی انجام شده، شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتند و یکی از مطالبه‌های آنان در سال ۱۴۰۳، آسفالت معابر و محلات است.

وی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شود.

احمدزاده، افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که این میزان از اردیبهشت تا پایان سال به صورت جهشی هر ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 6088636

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود