Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:56:16 GMT

آسمان جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین آسمان دنیاست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۶۷۴

آسمان جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین آسمان دنیاست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آسمان ایران امن‌ترین آسمان منطقه است و چشمان بیدار پدافند هوایی نیروهای مسلح پوزه دشمنان را به خاک می مالد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای شهر مهدی‌شهر با اشاره به رشادت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس گفت: امروز نفس کشیدن ما به واسطه کسانی است که نفسشان در پشت سنگرها و خاکریزها به جهت گازهای بی رحم شیمیایی بند آمد و برخی از آنان هنوز هم شیمیایی هستند و نفس کشیدن ما مدیون رشادت‌های این عزیزان و شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه استشمام گازهای شیمیایی سبب تنگی نفس و خون بالا آوردن بسیاری از عزیزان ما در جبهه ها شده است، تصریح کرد: رشادت‌های دیروز آنان سبب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی شده است و اگر شهدا را فراموش کنیم، خودمان را فراموش کرده ایم.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی کردن و نفس کشیدن اگر با معرفت باشد عبادت است، سند آن آیات و روایات قرآنی است زیرا ما در یک نظام ولایی قرار داریم.

حیدری با اشاره به اینکه در سوره مبارکه حمد در آیه «اهدنا صراط المستقیم» چند کلید واژه و راهنما برای زندگی انسان وجود دارد، خاطرنشان کرد:صراط مستقیم در زمان خودش پیامبراکرم(ص) و در زمان بعد از پیامبر صراط مستقیم ائمه اطهار(ع) و بعد از آن ولایت فقیه صراط مستقیم است؛ صراط المستقیم یعنی خداوند پشت سر ولایت فقیه ما را حفظ کن و در این مسیر نگه دار و بالاترین نعمت خداوند نعمت ولایت است و باید مطیع محض ولایت باشیم، شعار دادن کافی نیست.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت‌های خداوندی باشیم، گفت: هیچ شکرگزاری در درگاه خداوندمتعال بهتر و بالاتر از اطاعت نیست، شکر خدا وقتی درست است که ولی فقیه را تنها نگذاریم و اوامرش را اجرا کنیم، شهدا همین مسیر را رفته اند؛ برخی فکر می‌کنند که شهدا از عالم دیگر آمده اند، شهدا از همین دیار و کوچه و محله ما هستند اما یک فرقی داشتند و آن هم اینکه راه و مسیر را زودتر از ما تشخیص دادند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه معامله خداوندمتعال با شهدا فوق تصور ماست، افزود: اجر و پاداش شهدا را هیچ کس جز خدا نمی‌تواند جبران کند.

وی با تاکید بر تقدیر از پدر و مادران شهدا گفت: روضه امام حسین(ع) و شیری که مادر به این شهید داده است، به شهدا لیاقت داده است که مورد خریداری خدا واقع شوند و مادران شهدا جایگاه مقدسی دارند و پدر شهدا نیز پدرانی هستند که بغض گلوی مردانه آنان را فشرد اما خم به آبرو نیاورند تا مبادا نظام در نزد دشمنان جلوه دیگری پیدا کند.

حیدری گفت: به برکت جمهوری اسلامی و خون شهدا، ما امروز نه تنها قدرت داریم بلکه به اقتدار رسیده ایم، اقتداری که با بصیرت و رهبری و امامت ولی فقیه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمد چراکه در غیاب امام زمان(عج) ولی فقیه همان امام و جلودار به عنوان سکاندار و هدایت کننده ارزش‌هایی که برایش انقلاب کرده ایم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: عامل آفرینش این اقتدار نیز مردم و امت اسلامی هستند که در گرما و سرما و در دارایی و سختی‌های طاقت فرسا همراه این انقلاب بودند،در تمام فتنه‌هایی که انقلاب را تهدید می کرد مردم به رهبری امام خامنه ای صف اول این نظام بودندو این مردم بودند که اعم از کشاورز و دانشجو و معلم و... در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و یا در سختی‌ها حتی پول توی جیبی خود را بردند به بانک‌ها تا چرخه اقتصاد بچرخد و پای دوم این اقتدا مردم که شهدا هم از همین مردم هستند بوده است.

وی تصریح کرد: در دیدار فروردین ماه سال جاری مقام معظم رهبری در دیدار نیروهای مسلح فرمودند «کاری که شما در جریان سیل کردید مصداق آیه شریفه أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم بودید» و در واقع نیروهای مسلح نماد به قدرت رسیدن هستند.

حیدری با اشاره به مصادیق این اقتدار در انقلاب اسلامی افزود: ما در به کرسی نشاندن حرف حق به تأسی از ولایت‌مان هیچ کجا نه ترسیدیم و نه عقب‌نشینی کردیم، انقلاب اسلامی ما امروز تنها در کشور محصور نیست، امروز انقلاب ما یک عمق راهبردی پیدا کرده است که اسلام و قرآن را سرفراز کرده و امروز عراق و سوریه و لبنان و یمن از انقلاب ما جدایی ندارند و این‌ها عمق راهبردی انقلاب اسلامی است که با جانفشانی شهیدان عزیز به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود: دشمن هرجا احساس کرد که می‌شود به انقلاب نفوذ کند، دریغ نکرد؛ شبیه‌خون فرهنگی و هجمه‌های اقتصادی به زعم دشمنان می‌تواند کمر هر نظامی را خرد کند اما انقلاب اسلامی به برکت شهدا، رهبری و مردم این انقلاب ایستادگی کرده است و امروز آسمان ایران امن‌ترین آسمان منطقه است که پهپاد آمریکایی وقتی وارد کشور می‌شود چشمان بیدار پدافند هوایی نیروهای مسلح پوزه دشمنان را به خاک می مالد؛ این‌ها اقتدار و قدرت آفریده شده به واسطه رهبری رهبر انقلاب و همت مردم و نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند