Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:27:07 GMT

۲۰ درصد طرح‌های هفته دولت در خراسان جنوبی فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۷۵۰

۲۰ درصد طرح‌های هفته دولت در خراسان جنوبی فرهنگی است

ناصر خوش خبر روز شنبه در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید بصیری پور که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مهرشهر بیرجند برگزار شد افزود: خراسان جنوبی یکی از استان‌های امن با مردمانی شجاع، متدین و دوستدار نظام است. 

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ۲ هزار شهید را تقدیم کرده است اظهار داشت: خانواده‌های ایثارگران همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی افتتاح این کتابخانه را یکی از پروژه‌های مهم حوزه فرهنگی دانست و گفت: علاوه بر اینکه امسال ۲۰ درصد پروژه‌های هفته دولت به حوزه فرهنگی و آموزشی اختصاص داشت، زیرساخت‌های مابقی پروژه‌ها نیز به فرهنگ و آموزش و مسایل اجتماعی کمک می‌کند.

وی افزود: استاندار خراسان جنوبی نهضت خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را ایجاد کرده و این استان سرآمد فرهنگ و هنر است که هر قدر در این حوزه تلاش شود در حوزه‌های دیگر کمترین مشکل و هزینه را خواهیم داشت.

خوش خبر تاکید کرد: برای اینکه به توسعه پایدار برسیم باید به فرهنگ و هنر به ویژه کتاب و کتابخوانی توجه لازم را داشته باشیم. 

کتابخانه عمومی شهید بصیری پور (اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی) روز شنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر بیرجند افتتاح شد.

شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی فروردین سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.

افتتاح ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران به این استان است.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی خراسان جنوبی کتابخانه کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد

حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های اخیر به تالاب کجی نمکزار نهبندان جانی دوباره داد و با ۸۰ درصد آبگیری زنده شد.  

تالاب کجی نمکزار نهبندان با وسعت ۵۷۷ هکتار محدوده آبگیر که در داخل پناهگاه حیات وحش کجی نمکزار نهبندان واقع شده، از سوی حفاظت محیط زیست مدیریت می‌شود.

این تالاب در فصل زمستان و پاییز همه ساله پذیرای صد‌ها قطعه پرنده مهاجر از نوع آبزی، کنار آبزی و همچنین میزبان برخی پرندگان خشکزی که قسمتی از سال حیاتشان وابسته به شرایط زیستی تالاب است، می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است